Urd Lilleng

Urd Lilleng er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Urd Lilleng

Et hyggelig besøk!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng er en veldig hyggelig og imøtekommende tannlege som ikke bare er flink i jobben sin, men som også er i stand til å skape en atmosfære rundt seg som gjør at pasienten føler seg trygg. Hun tar seg tid til å forklare hva som skjer undervis og hvorfor eventuelle problemer oppstår på en slik måte at jeg følte meg informert og ikke minst komfortabel med det som foregikk.

Alt i alt, et hyggelig tannlegebesøk!

Urd Lilleng sympatisk og utrolig dyktig!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng er en serdeles dyktig og sympatisk tannlege som etter min mening setter pasienten virkelig i fokus. I fra du kommer inn døra og til hun setter bedøvelsen føler du deg verdsatt og velkomen. Hun setter bedøvelsen på en slik måte at du ikke merker noen verdens ting... Fra bedøvelsen virker og til hun begynner å borre og bearbeide tennene så er hun så dyktig at en med X tannlegeskrekk faktisk føler seg utrolig komfortabel og får slappe godt av i tannlegestolen. I tillegg blir man hele veien gjort oppmerksom på hull eventuelle sprukne gamle fyllinger ved å få sjøl få se gjennom speil hvordan tilstanden er og hva som anbefales. Hun spør også om jeg som pasient har behov for pauser ol. Jeg må bare få anbefale henne som tannlege til de fleste jeg kjenner.
Anbefales virkelig!!

Sympatisk og dyktig tannlege!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng må være den mest sympatiske tannlegen jeg noen sinne har vært hos, i tillegg er hun meget dyktig!
Jeg opplever å bli grundig fulgt opp hva angår mine tenner, hun forklarer hele tiden hva hun gjør og hva hun ser, og holder ofte opp et speil slik at jeg også kan se; for eksempel hvordan det ser ut når man har hull. Etter grundige forklaringer og nøye anvisninger om hvordan jeg bør ta vare på tennene mine (alt fra hvordan jeg bør holde tannbørsten til hvilke tannpirkere jeg bør kjøpe) føler jeg meg svært motivert til å bli nøyere i tannstellet - og håper å kunne gjøre Urd stolt når jeg dukker opp til neste time !

Beste kvalitet

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng har lang erfaring, er kunnskapsrik og gir kunden den beste service. Hun er god til å informere, forklare selve behandlingen og gi råd, og ikke minst, hun utfører svært godt arbeid. Kontoret har en veldig hyggelig atmosfære, det er rett og slett en fornøyelse å komme dit. Jeg er superfornøyd og gir den beste anbefaling!

Veldig god pleie

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Veldig god pleie for en som har litt tannlegeskrekk. Urd er en flink tannlege. Jeg har også fått komme inn på meget kort varsel en gang jeg fikk akkutt tannpine.