Urd Lilleng

Urd Lilleng er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Urd Lilleng

Tillitskapende og dyktig.

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng ble ved en tilfeldighet min tannlege i Tromsø, og gla er jeg for det. Etter mange år med angst og regelrett frykt for å måtte oppsøke tannlege så har jeg nå helt andre erfaringer. Hun sørger for at jeg slapper av og er godt smertelindret før hun gjør noe som helst. Jeg har fått god informasjon underveis i hva som må gjøres og hva jeg kan gjøre for å forebygge problemer. Jeg trives med at jeg endelig har fått en tannlege som har egen praksis i byen etter mange år med skiftende tannleger på ulike sentre. Hvis det er noen som er redd for stikk så kan jeg fortelle at hos Urd så kjenner du ikke sprøytestikket når hun setter bedøvelse. Samt at jeg går fra tannlegen med den tryggheten om at hun har oversikt og gjør en glimrende jobb..

Meget dyktig og behagelig tannlege.

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng er en meget dyktig tannlege. Det var massevis av år siden sist jeg hadde vært hos tannlege og jeg slappet umiddelbart av. Hadde behov for en ganske omfattende behandling og har jevnlig hatt mine besøk siden da. Bedøvelse, rens og ellers all annen behandling går smertefritt. Urd's behagelige vesen og profesjonalitet gjør at jeg trygt kan anbefale alle å ha henne som sin faste tannlege.

Meget dyktig, behagelig

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Veldig flink og behagelig tannlege. Nøye og lett på hånden. Er ikke så begeistret for å gå til tannlege med hos Urd Lilleng er det bare en fornøyelse.

Faglig dyktig

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Faglig meget solid. Unikt flink til å sette bedøvelse (som lege vet jeg hvor mye det betyr). Hun skaper god, rolig og betryggende atmosfære.

Dyktig tannlege i sentrum

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Et tannlege besøk er sjelde behagelig, men hos Urd Lilleng slappet jeg av. Jeg opplevde en nesten smertefri behandling hos en rolig og selvsikker tannlege, at lokalene er lyse og lekre bidrar til helhetsinntrykket.