Helle Nyhuus

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Helle Nyhuus er tannlege i Oslo, Trysil og Bærum

Siste vurderinger av Helle Nyhuus

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg har ikke noen form for tannlegeskrekk, men de som måtte ha det bør oppsøke Helle Nyhuus. Fantastisk tannlege. Veldig flink, veldig hyggelig og veldig flink. Seriøs og proff. Gir tilbakemeldinger og råd som er til det beste for pasienten. Konkurransedyktig på pris.

Anbefales

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Faglig dyktig tannlege som jeg har hatt i over 15 år. Har fulgt henne fra annen praksis og er veldig fornøyd.
Hun gir alltid gode alternative behandlingsløsninger med anbefalinger, som kan variere i både pris og kvalitet (hva som holder over tid), så en kan velge ut fra egne vurderinger.
Hyggelig og blid! Det er ikke et tannlegebesøk jeg gruer meg til, faktisk er det slik at dette er et hyggelig møte en gang i året!
Kan anbefales for de som har litt angst.

Den beste tannlegen jeg har hatt gjennom 65 år

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Virker faglig sterk og oppdatert til enhver tid, gir godt begrunnede råd, inkludert alternative muligheter, og har et behagelig vesen. God service.

Den tryggeste og hyggeligste tannlegen

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Helle er en tannlege med stor kompetanse og tålmodighet for oss som har litt tannlegeskrekk. Det er nå en fryd å gå til tannlegen! En hyggeligere og blidere tannlege skal du lete lenge etter😃

Beste behandling

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Tar hensyn til oss med "litt" angst for tannbehandling og gjør en utmerket jobb.
Vært heldig å få tannpleie av Helle i over 10 år, og har ikke lenger dårlige og vonde tenner.