Haakon Andersen

Autorisasjon (1997)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tønsberg Tannhelse Telefonnummer33 37 98 0033 37 98 ...
Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg
Haakon Andersen er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Haakon Andersen

Veldig fornøyd .

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Har brukt han som vanlig tannlege i mange år , han er veldig rolig og dyktig . Jeg har bitt meg mye i tungen alle år , som er veldig plagsomt , også har jeg hatt overbitt og litt ujevne tenner . Dette har blitt ordnet ved bruk av Insvisalign tannregulering . Jeg biter meg ikke i tungen lenger og overbittet og ujevnhetene er blitt veldig bra . Føler at jeg generelt har fått ett mye bedre bitt . Anbefaler denne tannreguleringen og tannlegen på det varmeste .

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Haakon er meget teknisk dyktig, en
hyggelig og jordnær tannlege. En del er teknisk flink på tannhelse, men for min del har han vist at han stor helhetlig teknisk kompetanse av mer enn bare tenner men også kjeve og munn region.
Jeg har i mange år slitt med vond kjeve og knepping i kjeveledd. Leger og div andre tannleger har sagt dette må jeg leve med.
Dette var en oppgave Haakon mente han kunne få bukt med ved å regulere tennene mine riktig ved bruk av invisalign. Dette viste seg ikke overraskende å fungere meget bra i tillegg til at tennene også ser bedre ut. Jeg har blitt kvitt kjeveproblemene mine. Haakon er absolutt å anbefale.

Faglig dyktig

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått siste året.
Det er ikke vanskelig å få tillit til denne tannlegen.
Han er nøye og jeg har fått den beste oppfølging jeg kunne ønske meg. I tillegg til at han er faglig dyktig, er han også veldig hyggelig. Det kan ikke bli bedre enn dette. Superfornøyd.

Trygg og dyktig

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Tannlege Haakon Andersen kan jeg anfefale på det sterkeste. Han er meget dyktig i sitt fag , og er en trygg tannlege å gå til. I tillegg så er han så jordnær og rolig , så man føler seg godt ivaretatt

Profesjonell og helhjertet

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Haakon er den flinkeste tannlegen jeg vet om, og jeg føler meg alltid 100% trygg på at han gjør en glimrende, helhjertet og profesjonell jobb. Han kan sitt fag!! Jeg vil anbefale ham på det varmeste til alle, men også for folk som gruer seg til å gå til tannlege - siden han er så rolig, vennlig og særdeles dyktig.