Profilbilde av tannlege Amer Maqbool Ahmad

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg måtte gå hos tanlegge ganske mye i de siste årene og besokte 3 tannleger i Oslo før jeg kommet til Amer. Amer er den beste av alle. Han er profesionell og effektiv (kaller ikke tillbake 3 ganger for en små ting). Han klagger ikke at ting er for komplisert og bare fixer ting. Jeg har vaert hos 5 tannleger (i Norge og utenlands) med same tann og alle sa at det er veldig komplisert og hva de gjorde bare varte 1-2 år og etterpå hadde jeg poblemer igjen. Amer har fixet tannet fort 5 års siden of har hat ikke noe problem.
Amer er også vedig godt til å forklare hva skjer og gjore pasientene komfortabel.
+ tjenester hos din Tannklinikk er av det biligste i Oslo.

Veldig flink, dyktig og beroligende tannlege .

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg har fått meget omfattende behandling og er veldig fornøyd med resultat. Han er det beste tannlegen jeg har vært hos. Tusen takk Amer!!!
Aset U.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

God service og passe ventetid. Gir god informasjon om hva som skal gjøres. Veldig hensynsfull.

Aner er en veldig god tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Han er dyktig i faget sitt, er behagelig å snakke med, tar seg tid og er flink til å forklare. Prisen var også veldig rimelig. Anbefaler Amer Maqbool.

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Amer er en meget behagelig og dyktig tannlege. Han anbefales spesielt til alle som har tannlegeskrekk fordi han har en veldig behagelig og rolig opptreden. Alltid blid og hyggelig og meget omsorgsfull overfor sine pasienter.