Profilbilde av tannlege Amer Maqbool Ahmad

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Billig og bra

Dyktig. Høflig. Rimelig.

Amer snakker deg gjennom hele behandlingen, og svarer godt på alle spørsmål. Tar seg tid.

Verdens beste

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Vanvittig flink tannlege som er rolig og behersket. Trygg på seg selv og det han gjør/utfører. Hadde tannlegeskrekk, men den er borte nå. Fortsatt ikke gøy å gå til tannlegen, men utrolig deilig når du går derfra. Og her får du god valuta for pengene. Anbefales på det sterkeste.

Anbefales uten tvil

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Har vært 3 ganger hos denne legen og synes at Amer er en faglig flink spesialist som i tillegg viser forståelse til tannlegeskrekk og forklare nøye hva som gjøres og hvordan det skal kjennes.
Prisene ser også litt lavere ut enn det jeg betalte andre steder.

Billig kan bli veldig dyrt

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Min erfaring med denne tannlegen er at det som umiddelbart fremstår som billig, i lengden blir veldig dyrt. Nå har jeg en annen tannlege jeg er veldig fornøyd med. Han koster mer, men det blir billigere i lengden. Og det er mye bedre for min tannhelse.

Kurert tannlegeskrekk

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Etter mange besøk hos Amer over det siste året har han klart å kurere min tannlegeskrekk. Han er alltid veldig blid og smilende, og det viktigste for meg er at han er utrolig ydmyk og høflig, som jeg dessverre finner sjeldent blant andre leger/tannleger jeg har besøkt. Han forklarer godt hva han skal gjøre og er perfeksjonist til fingerspissene. Hver gang jeg er der går han over hans eget arbeid som er gjort tidligere. Anbefales på det sterkeste