Sazan Bajalan
Kvinne, 48 år
Jeg er strålende fornøyd med denne tannlegen. Hun har et rolig vesen, er faglig trygg og flink med mennesker. Hun forklarer alltid hva hun gjør eller skal gjøre. I tillegg er hun også alltid hyggelig mot sine søte kollegaer, og de ser ut til å ha et trivelig arbeidsmiljø. Jeg har alltid fått ærlige vurderinger av henne. Hun tar også hensyn til- og har forståelse for at det ofte er et økonomisk spørsmål om hvilken behandling man velger. I tillegg har hun direkte oppgjør med Helfo, slik at hun kan vurdere om man har refusjonsrett. Meget hyggelige lokaler som. Det fine interiøret og hele miljøet gjør deg rolig.
Jeg har brukt denne tannlegen i mange år. Jeg er fast pasient her. Sazan Bajalan er en alle tiders tannlege. Dyktig og proff på alle måter. Meget rolig og dyktig tannlege. Anbefales.
Jeg liker veldig godt å gå til Sazan Bajalan som tannlege. Profesjonell, hyggelig person å samarbeide med. Hun forteller det som er sant, og man kan spørre om alt.
Hyggelig og flink, forklarer hva hun gjør, og hvordan du skal passe på tennene dine best mulig. Smertefritt.
Har gått hit i flere år, og de er veldig dyktige, hyggelige og gode til å gjøre besøket mest mulig behagelig.
Vis flere...