Sazan Bajalan
Kvinne, 48 år
Behagelig og faglig dyktig. Servicevennlig og omtenksom tannlege som setter pasienten i fokus. Resten av staben ved klinikken er også utrolig hyggelige og hjelpsomme.
Jeg HATER tannleger. Men...
Takk herre for at jeg går hos Sazan. Superdyktig, serviceminded, kompetent og har også hyggelig personale. Anbefales sterkt.
Veldig flink, og trygg tannlege. Har gode erfaring og kunnskap. Bruker den gjerne som min fast tannlege. Flink til å råde og behandle.
Det gjelder også assistansen hennes.
Jeg ringte klinikken pga. intens tannverk . Sekretæren ga meg en time i tannlegens ellers fullbooket dag. Tannlegen var behagelig, brukte god tid og gjorde en veldig bra jobb. Klinikken er moderne og man får god personlig kontakt med de ansatte. Anbefales på det sterkeste.
Sazan Bajalan er min drømmetannlege. Hun virker faglig dyktig og er empatisk og oppriktig interessert i å finne den beste løsningen for pasienten. Hun tar seg god tid til å forklare samtidig som hun er effektiv. Dessuten har hun en varm og beroligende væremåte. Jeg har selv ikke tannlegeskrekk, men ser for meg at hun må være et godt valg for en som sliter med slikt.
Vis flere...