Sazan Bajalan
Kvinne, 48 år
Hos denne tannlegen har jeg lagt igjen de sureste pengene jeg kan huske. Jeg var ikke fornøyd med resultatet. Betale måtte jeg visst likevel. Jeg var helt oppgitt og så meg nødt til å gå til en annen klinikk.
Her skal jeg aldri legge igjen en eneste krone mer. Heldigvis er det valgfritt hvilket tannlegekontor en bruker. Mager trøst for de sure pengene jeg har lagt igjen, men dog en trøst.
Jeg er så utrolig fornøyd med min hyggelige tannlege som heter Sazan Bajalan. Jeg og hele familien min går til henne. Vi er veldig fornøyd med behandling, sørvis. Pris stedet. Dr Sazan Bajalan og hennes søte kolega gir alltid den beste tannbehandling i Oslo . Store hilsen fra en veldig fornøyd pasien <3 <3
Jeg er veldig fornøyd med min tannlege som heter Sazan Bajalan . Etter mange år med tannlegeskrekk og dårlige opplevelser hos min gamle tannlege i Oslo har jeg endelig funnet en tannlege som jeg stoler på. Hun er beroligende og får meg til å slappe av mer og mer i tannlegestolen.
Denne tannlegen hørte ikke særlig etter på hva jeg ville ha, og jeg ble ikke fornøyd med arbeidet heller. Jeg endte opp med å gå til en annen tannlege. Det som er bra er at de fremstår som hyggelige, men jeg synes ikke det hjelper så veldig mye når selve behandlingen ikke er som forventet
Har bara bra saker att säga om Ibsen Tannklinikk. Jag har letat länge efter en tandläkare som visar ett genuint intresse för min tandhälsa, och jag har äntligen hittat rätt. Tandläkaren är mycket trevligt och tar sig alltid tid att svara på frågor, vilket gör att man som patient känner sig trygg och omhändertagen. Hon och hennes team ger ett ytterst kompetent intryck, och jag rekommenderar dem till alla mina vänner och bekanta. Bästa möjliga tandvård med glimten i ögat!
Vis flere...