Sazan Bajalan

Sazan Bajalan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sazan Bajalan

Dyktig tannlege

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Faglig dyktig og utrolig hyggelig person. Presis og imøtekommende. Jeg får alltid god informasjon under behandlingen. I tillegg har hun ei trivelig, blid og smilende assistent med på laget.

God service og behagelig tannklinikk

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Denne tannlegen er flink på faget og behagelig som person. Hun forklarer hele tiden hva hun gjør og hva hun ser, og holder ofte opp et speil slik at jeg også kan se. Kontoret i seg selv er også veldig fint og behagelig. Jeg og mannen min har brukt henne i mange år. Utrolig fornøyde begge to :)

Hyggelig, men...

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Hos denne tannlegen har jeg lagt igjen de sureste pengene jeg kan huske. Jeg var ikke fornøyd med resultatet. Betale måtte jeg visst likevel. Jeg var helt oppgitt og så meg nødt til å gå til en annen klinikk.

Her skal jeg aldri legge igjen en eneste krone mer. Heldigvis er det valgfritt hvilket tannlegekontor en bruker. Mager trøst for de sure pengene jeg har lagt igjen, men dog en trøst.

Beste tannlege <3

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Jeg er så utrolig fornøyd med min hyggelige tannlege som heter Sazan Bajalan. Jeg og hele familien min går til henne. Vi er veldig fornøyd med behandling, sørvis. Pris stedet. Dr Sazan Bajalan og hennes søte kolega gir alltid den beste tannbehandling i Oslo . Store hilsen fra en veldig fornøyd pasien <3 <3

Sazan Bajalan

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min tannlege som heter Sazan Bajalan . Etter mange år med tannlegeskrekk og dårlige opplevelser hos min gamle tannlege i Oslo har jeg endelig funnet en tannlege som jeg stoler på. Hun er beroligende og får meg til å slappe av mer og mer i tannlegestolen.