Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Meget dyktig tannlege:

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg var på årlig tannsjekk hos Reidar Bjørkli 4/5-17. Det ble tatt røntgenbilder, normal sjekk av tennene, samt fjerning av tannstein og plakk + puss. Ingen nye skader eller hull ble avdekket. Meget god service og nøye arbeid som alltid. Prisen kr. 850 var også hyggelig.
Jeg har gått fast hos Bjørkli siden han begynte sin praksis. Ingen skader eller hull de siste 3 årene.
Jeg er en mann midt i 60-årene og Bjørkli har tidligere behandlet omfattende skader på tennene mine. Bl.a. byttet ut all amalgam - satt inn både kroner og broer. Så langt jeg klarer å vurdere arbeidet er dette meget nøye og godt utført. Han er også veldig flink til hele tiden å forklare hva han gjør - og hvorfor. TAKK.

Nøye og grundig. Dyktig i faget sitt

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Nøye i forklaringer. Nøye i arbeid.
Forklarer mange ganger så ikke rom for misforståelse. Tar bilde for å bekrefte funn

Hyggelig og trygg tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Det er alltid trivelig både å ringe og å komme til tannlegekontoret. Så langt det er mulig å glede seg til et tannlegebesøk, så gjør jeg det :-) Man føler seg velkommen og veldig godt ivaretatt. Gir god tannbehandling med gode forklaringer, forslag og anbefalinger.

En god tannlege opplevelse

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Denne tannlegen er ryddig. Han har ett meget behagelig vesen som gjør at man kan slappe av på en bra måte i stolen. Han har også meget gunstige og det jeg vil beskrive som konkurranse dyktige priser. Kommer ikke til å grue meg til tannlege besøk igjen. 😊

Rask og effektiv tannlege og tannlegesekretær

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

- alltid presis, slipper å tilbringe timer på venteværelse
- meget grundig behandling av tenner og munnhule
- god orientering av hva som gjøres under selve behandlingen
- fornuftig bruk av bedøvelse slik at behandlingen ikke medfører smerte
- får forslag til videre behandling og forbedring av tannhelsen