Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar satte inn et par broer hos meg for noen år siden, og det har aldri vært noe problemer med disse. Godt utført arbeid. Siden har jeg fortsatt å gå dit og er svært fornøyd. Reidar forklarer grundig hva som må gjøres og hvorfor, og det er alltid rolig og fin stemning. Anbefales.

Den beste tannlegen jeg og min kone har hatt

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Det er alltid hyggeli å komme på kontoret til Reidar. Du blir tatt i mot på en hyggelig og imøtekommen måte.
Meget flink til å forklare og vise meg det han har gjort med mine tenner. Vi har brukt han i cr. 10 år og er meget fornøyd med å ha han som fast tannlege.

Grundig og rådgivende

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Gjennomførte en grundig kontroll av hele munnhulen, tenner og tannkjøtt. Forklarte alt grundig underveis, og kom med gode råd til munnhygiene. Hyggelige og forutsigbare priser!

Dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Meget dyktig tannlege som forklarer hva som skal gjøres på en forståelig måte. Man føler seg trygg og ivaretatt.

Absolutt den beste

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Tannbehandling hos Reidar Bjørkli er grundig og god. Jeg føler meg trygg på at alt som er galt avdekkes og behandles på beste måte. Jeg får god informasjon underveis i behandlingen og om hvordan jeg selv bør utføre egen tannpleie. Han er også ryddig i forhold til å fastsette pris.