Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Absolutt den beste

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Tannbehandling hos Reidar Bjørkli er grundig og god. Jeg føler meg trygg på at alt som er galt avdekkes og behandles på beste måte. Jeg får god informasjon underveis i behandlingen og om hvordan jeg selv bør utføre egen tannpleie. Han er også ryddig i forhold til å fastsette pris.

Den aller beste tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Flink, behagelig, hensynsfull, den aller beste. Han har gjort en fantastisk jobb med mine tenner. Han har fått meg med tannlegeskrekk til nesten å glede meg til tannlegebesøket. Informerer godt , man får aldri ubehagelige overaskelser verken ang. pris eller behandling. ANBEFALES!

Veldig nøye tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har brukt Reidat Bjøkli som tannlege i mange år og er svært fornøyd. Han er veldig nøye og flink til å informere pasienten hva han skal gjøre under behandlingen. Han er alltid hyggelig og imøtekommen. Han gir deg gode råd for god tannhygene.
Jeg vil anbefale Reidar Bjrøkli som tannlege til alle.

Meget profesjonell, serviceinnstilt og dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Tannlegen er meget profesjonell, serviceinnstilt og dyktig. Her blir man virkelig fulgt godt opp og han tar seg meget god tid. Anbefales på det varmeste!

Meget bra tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Denne tannlegen, som jeg har brukt, anbefaler jeg alle mine venner å bruke fordi han er meget dyktig.