Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Hyggelig og grundig!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Tar seg god tid til å forklare og vise, og spør om det går bra, dersom han ser om man er litt ukomfortabel. Gjør en meget god jobb. Hyggelig. Anbefales!

Anbefales

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Er rolig, grundig og nøye, flink til å forklare hva som som må gjøres og hvorfor. Trygg og behagelig behandling, anbefales.

Dyktig tannlege som anbefales.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Kom til tannlege Reidar Bjørkli etter at jeg hadde lest alle de gode anbefalingene og de viste seg å stemme. Jeg kom med et virvar av kroner, rotfylte og fargerike tenner og et smil jeg ikke var fornøyd med og som jeg gjerne ville gjøre noe med. Han var nøye og forklarte hele veien hva som måtte gjøres og hvorfor. Resultat: Meget fornøyd med mitt nye smil ( til en overkommelig pris også😃). Anbefales på det sterkeste

Fantastisk

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Utrolig dyktig, nøye og informativ. Kartlegging og introduksjonssamtale hvor jeg lærte mer om egne tenner enn jeg har gjort før gjennom livet.

Tannlegen som inngir tillit.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg flyttet til Drammen for få år siden, og måtte finne fram til en ny tannlege. Valget falt, etter anbefalinger, på tannlege Reidar Bjørkli i sentrum av Drammen.
Det har jeg ikke angret på.
Man blir hyggelig mottatt av kontorets personale, føler seg sett og ivaretatt.
Vanligvis helt presis etter timeavtalen.
Vennlig og rolig atmosfære, ingen stress.
Tannlegen gir en meget god orientering om tennenes tilstand.Han gir råd om videre behandling og hva den vil koste. Greit og forutsigbart.
Virkelig opptatt av å oppnå et fint og godt resultat. Han gleder seg med pasienten når resultatet blir vellykket. Han er tydelig opptatt av sitt fag, grundig og nøyaktig.
Ingenting å grue seg for, omtrent smertefri behandling.
Fantastisk flink og sympatisk tannlege.
Anbefales på det beste!!!