Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

En av de beste tannlege i Norge

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært kunde hos Reidar i flere år!
Han er svært dyktig.Han tar seg god tid og er veldig grundig.
En av de beste tannlege jeg har hatt!
Anbefaler Reidar på det sterkeste!

Finnes ikke bedre tannlege i hele Viken

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg gikk for å egentlig lappe sammen en knekt tann, men Reidar, med sin faglige og dyktige måte å prate på, fikk meg overbevist om at en krone var det beste alternativet.

Dette alternativet var faglig begrunnet, med forklaringer på egentlig alt av spørsmål fra A til Å.

Fra sekundet jeg gikk inn der, så følte jeg meg godt tatt i mot. Jeg følte mine bekymringer ble tatt i betraktning, og den helhetlige opplevelsen trodde jeg ikke var mulig hos en tannlege.

Tidligere har jeg benyttet meg av tannleger, hvor det bare er å gå inn og gå ut, men her ville jeg gå tilbake etter endt behandling. Reidar er nå min nye faste tannlege.

Selve prosedyren var å få til en krone av gull, noe Reidar utførte på en så profesjonell og engasjert måte. Ikke bare var krona gull, men opplevelsen var også det.

Super tannlege sentralt i Drammen!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Pedagogisk og grundig tannlege som tar seg tid å forklare ting underveis. Plassert midt i Drammen sentrum, så enkelt å komme seg til og fra. Veldig fornøyd!

Veldig Fornøyd!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Første gangen jeg går til privat og er meget fornøyd! En ting er at han gjør det han skal. Men det jeg sitter mest igjen med er hvor utrolig flink han er til å forklare. Han gir så mye informajson og forklarer hele veien hva han driver med. Utelukkende positive ting å si om Reidar.

Magisk håndverker med høy forståelse av sitt fag!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg tror det skal stå veldig dårlig til hvis ikke Reidar finner løsninger for å gjenopprette ordne forhold i munnen.
Har skummet igjennom uttalelser i dette nettstedet. Jeg slutter meg uten forbehold til til det som står skrevet positivt om Reidar Tannlege (med stor T) Han er meget dyktig, empatisk og informativ.
Hadde selv behov for å ordne opp i et «takras» med kroner, bro og utskifting av gamle fyllinger. Han utførte dette på en forbilledlig måte.
For deg som har behov for ordinært ettersyn eller storopprydding i tannstellet, så kontakt Reidar og Tone, —det holder, de sørger for resten, og du blir god som ny, uten særlig smerter eller ubehag.