Eivind Andersen

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (1986)

Colosseum Tannlege Tønsberg Telefonnummer33 37 82 8233 37 82 ...
Stasjonen, Tollbodgaten 3110 Tønsberg
Eivind Andersen er tannlege i Sandefjord og Tønsberg

Siste vurderinger av Eivind Andersen

Flink og effektiv tannlege

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Jeg fikk fjernet en visdomstann i dag, noe som gikk raskt og smertefritt. Eivind var forståelsesfull da jeg tydelig var engstelig i forkant av inngrepet, og han forklarte hva som skulle gjøres underveis. Han sa det ikke var nødvendig å ta den andre visdomstannen min slik det ser ut nå, noe jeg setter stor pris på :) Jeg er kjempefornøyd!

Kjapt, proffesjonelt og hyggelig!

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

Trakk en visdomstann, fullstendig problemfritt. Usedvanlig flink til å sette sprøyter og inngrepet i seg selv. Ingenting å utsette på denne behandlingen.

Ikke full pakke

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

Skulle fjerne en visdomstann. Ikke noe hyggelig velkomst, ikke noe info. Kjempe god, trygg tannlege og hjelper, alt gikk fint. Skulle betale, betalte fikk kvittering, sto å ventet på at det var iorden, skrankedama bare gikk, når hun kom tilbake lurte hun på hvorfor jeg sto der. Ikke noe hyggelig eller behjelpelig, ikke noe smil eller at den er god eller hade, ha en fin dag. Kjempe sur og grinete. Topp skår på tannlegen, men trekker voldsomt ned pga servicen av skranken, det har mye å si på oss som er redde!! Såret åpnet seg, prøver å ringe men de ville ikke svare før i morgen, så håper jeg fortsatt lever, dårlig åpningstider og tlf. Tider!

Profesjonell

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

Jeg ble henvist fra min tannlege for å fjerne en vanskelig visdomstann og var veldig nervøs. Jeg ble tatt i mot på klinikken på en veldig hyggelig og profesjonell måte. Operasjonen gikk raskt og smertefritt, og jeg følte meg beroliget og trygg!

Svindlere

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

kommer inn til avtalt time, i håp om å fjerne visdomstenner. De mente at de måtte ta ny OPG av tennene siden OPGen som tannlegen hadde sendt ikke var bra nok! Utstyret dems var i ustand, så han sendte meg hjem. Da hadde han pirket i 30 sek og sagt at jeg mest sannsynlig ikke trenger å trekke dem!
Så nå sendte de faktura på 330,- for 3 min! Samtidig som de påstår at de aldri har sagt at de mest sannsynlig ikke trenger å trekke dem!
Mannen er en rein svindel!