Barbara Hansen

Autorisasjon (1987)

Barbara Hansen Telefonnummer22 19 89 7322 19 89 ...
Schweigaards Gate 73 0656 Oslo
Barbara Hansen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Barbara Hansen

Den beste tannlegen

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Barbara er en svært dyktig tannlege. og på toppen av det hele, så er hun en estetiker som kanskje ikke så mange tenker på når de velger tannlege. Hun lytter og er vennlig og forståelsesfull. Jeg har hatt Barbara som min faste tannlege i 10 år.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og har hoppet fra tannlege til tannlege i årevis før jeg kom til Barbara. Hun er superproff, klarer å roe meg ned, og er den første tannlegen jeg har vært hos flere ganger. Lett på hånden nøyaktig og rask. Anbefales!

Gjennomført

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Jeg har benyttet Barbara siden årtusenskiftet, og er godt fornøyd. Hun har rettet opp i noen feil tidligere tannleger har gjort og har alltid hatt mulighet til hurtig hjelp når det har vært nødvendig. Jeg anbefaler henne gjerne til enhver som trenger en faglig dyktig og imøtekommende tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

For en tannlege! Flink, forståelsesfull (i forhold til tannlegeskrekk), informerende og erfaren. Barbara er den beste tannlegen jeg har hatt. De andre som jobber på kontoret er også veldig hyggelige. Anbefales!

Kan anbefales!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Dyktig, oppdatert, lett på hånden, forståelsesfull i forhold til ubehag, redsel og smerte. Alltid hyggelig og tid til to minutters oppdatering. Har brukt henne siden tidenes morgen og kommer ikke til å slutte. Gir gode råd, er oppmuntrende og ikke bebreidende i forhold til alt du burde gjort for å holde tennene intakte. Hun er min, min families og etterhvert mange venners tannlege.