Barbara Hansen

Autorisasjon (1987)

Barbara Hansen Telefonnummer22 19 89 7322 19 89 ...
Schweigaards Gate 73 0656 Oslo
Barbara Hansen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Barbara Hansen

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Prototypen på en perfekt tannlege! Hyggelig og mild, kurerer all slags tannlege skrekk.
Ville ikke bytta om jeg så fikk gratis behandling!

Nydelig i hele sin fremferd

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Barbara Hansen er så forekommende og snill. Som pasient merker jeg hennes trygghet og faglige dyktighet.
Det er i grunnen ikke mer å si enn: Takk for at jeg får være din pasient.

Meget dyktig, og særs god pasientbehandling.

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Barbara er meget dyktig i sitt fag, og inngir tillit i stor grad. Hun er nennsom i munnen din, og samtidig oppmerksom på hvordan du har det mens hun holder på. Hun er ikke den billigste, men arbeidene hennes har lang varighet, og jeg har sjelden hatt følgeplager av noe hun har gjort. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Anbefales!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Barbara er veldig grundig og flink. Hun hører på meg og svarer godt på det jeg lurer på. Hun forteller meg hva som haster og hva som kan vente, og hun har god forståelse for meg som har en viss tannlegeskrekk. Ikke minst har hun topp moderne utstyr, blant annet en spesiell maskin for å sette bedøvelse med. Alle som har hatt bedøvelse med vanlige sprøyter vet at det er vondt! Med Barbara sin maskin er det helt smertefritt! Maskinen sørger for å sette bedøvelsen så sakte at det ikke bir mer press enn det som naturlig er inne i vevet den settes. Hun henviser dessuten til svært dyktige spesialister der hun selv ikke har utstyr og spesialkompetanse. Jeg håper jeg aldri må bytte til en annen tannlege.