Maryam Sepahyar

Autorisasjon (2015)

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Den hyggeligste og dyktigste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam informerer, gjennomfører og tilrettelegger behandlingen etter alle mine behov. Hun er alltid hyggelig og tilgjengelig på kort varsel.

Også var frykten borte

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har bare vært hos Maryam en gang. 10 år siden forrige sjekk. Trakk en tan for 3 år siden og løp ut døra.. Den forrige tannlegen min ( var så ufattelig uhyggelig at jeg har de siste årene heller ventet på at tannverken skulle gå over av seg selv. Etter den hendelsen var jeg ikke bare redd for tannleger, men følte skam og flau. Jeg smiler ikke lenger med åpen munn. Tennene mine var "beyond repair" Sånn så ikke Maryam på det. Her skulle det ordnes! Kontrasten mellom min forrige tannlege og Maryam var som helvete og himmel. Når jeg gikk ut derfra så følte jeg all skam og frykt bare renne ut som ingenting. Jeg visste ikke at det fantes så flotte tannleger. Det er synd det er noen som er så dårlige, og trekker dette yrket ned. Jeg er så lettet for øyeblikket at jeg måtte komme hit og skrive litt. Jeg har mange behandlinger forran meg, men gruer meg ikke i det hele tatt. Det er nok mange som meg der ute. Ikke vent så lenge som jeg har. Det er LANGT skumlere enn å bare bli ferdig med det. Jeg kjente knapt noen ting.

Tusen takk.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kan på det sterkeste anbefale Maryam. Hun er en tannlege man ikke trenger å grue seg til å besøke. Forståelsesfull, vennlig og faglig oppdatert. Hun forklarer deg det du har behov for å vite på en forståelig måte, og behandlingen hun gir oppleves ikke som ubehagelig. Har alltid hatt store problemer med å komme meg til tannlegen (har vært på grensen til tannlegeskrekk), men etter jeg var hos Maryam er ikke dette et problem lenger. Hun er den absolutt beste tannlegen jeg har besøkt!

Den dyktigste tannlegen jeg har opplevd!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter at jeg gjennom mange år har levd med tannlegeskrekk fikk jeg diagnosen Odontofobi. Jeg hadde omfattende behandlingsbehov. Maryam har under alle timer vært utrolig informerende på hva hun gjør, hvordan det vil føles, hva hun bruker og gjør arbeidet i samarbeid med pasient. Jeg har følt full kontroll og lite angst i behandlinger gjort av Maryam. Veldig åpen og forståelsesfull for ubehaget med smerter og skrekk, og jobber grundig for å unngå det under behandlingen. Opplever også at hun har god kompetanse med mennesker, behandlinger og økonomisk utfall, informerer også i hva som skal/må gjøres videre. Jeg som pasient har fått full informasjon om min behandling av hele 8 tenner! Allerede fått rotfylt en tann og venter på å få på krone, det er blitt utført veldig nøye og veldig bra. Ikke opplevd ubehag under behandling eller i etterkant. Maryam har også ringt meg for å høre om alt går bra og om jeg opplever noen smerter. Hun følger virkelig opp meg som pasient! 10/10 til henne som tannlege. Virkelig å anbefale!

Helt fantastisk tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

tannlegeskrekken har hatt full kontroll over hvordan tennene har sett ut, det har gått ut over så mye. Sosialt, personlig, selvtillit.. Jeg tok ett grep og ble møtt av verdens søteste tannlege, Miryam. Hun er rolig og behagelig samtidig som hun kan jobben sin så sykt godt. Hun teller, hjelper til med puste øvelser, forteller hva som skjer samtidig som hun gjør meg så fin !! Har du tannlegeskrekk eller bare dårlig erfaring med andre tannleger. Dra hit! Hun er best !