Profilbilde av tannlege Martine Leegaard Gladtvet

Martine Leegaard Gladtvet

Profilbilde av tannlege Martine Leegaard Gladtvet

Om

Martine er utdannet ved Det odontologiske fakultet i Tromsø og ble ferdig i 2016. Hun er Invisalign Gold provider og utfører i tillegg behandlinger med Green Peel og hudpleie med Dr. Schrammek. Martine jobber med minimal invasiv teknikk ved estetisk tannbehandling, og har bred erfaring med sedasjon og narkosebehandling for pasienter med tannlegeskrekk.

Martine valgte tannlegeyrket fordi hun elsker å jobbe med hendene sine og å være kreativ. Hun gleder seg over å hjelpe mennesker med å bli smertefrie og få tilbake smilet sitt.

Autorisasjon (2016)

Martine Leegaard Gladtvet er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Martine Leegaard Gladtvet

Finnes ikke bedre tannlege!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Hadde i dag en rotfylling hos Christiana Tannlegesenter. Tannlegen var Martine som gjorde en utmerket jobb med å få meg til å føle meg vell selv all ubehag. Martine er det jeg kaller en godhjerta tannlege som gjør det aller beste for sine pasienter. Anbefales!!

Meget bra og positiv overrasket

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Som ny besøkende på Christiania Tannlegesenter og etter første møtet med Martine, må jeg si at dette var trolig den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Proft, sympatisk, raskt, nøye og tillitsfullt. Positivt overrasket over regningen også. Anbefaler 100%