Mahsa Rashidi

Autorisasjon (2016)

Bærum Tannhelse Telefonnummer67 80 00 0867 80 00 ...
Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk
Mahsa Rashidi er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Mahsa Rashidi

Helt topp tannlege. Anbefales på det varmeste.

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

En imøtekommende og beroligende tannlege som får meg til å føle meg sett og forstått. Hun lytter til meg som pasient, tar seg tid til å svare på spørsmål, virker profesjonell og følger meg opp etter behandlig.
Så, jeg kjører gledelig over en time for å komme til henne.

Høflig og tillitsvekkende

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Jeg ble møtt med et smil og følte meg ivaretatt. Tannlegen var flink til å forklare underveis samt dobbelsjekke om jeg følte meg trygg, komfortabel og smertefri. Anbefaler på det sterkeste.

Tannlegeangsten er nå borte

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeangst over flere år. Gått til spesialklinikk og fikset tenner i narkose i det kommunale. For meg har det tidligere vært vanskelig å besøke tannlegen. Mitt første besøk hos Mahsa jeg var nervøs og fortsatt hadde angst. Det fortalte jeg henne og hun var rolig og sa at det trengte jeg ikke. Hun har vært rolig med meg, er god til å forklare hva hun gjør og gjør at jeg slapper av i timene. Etter å ha vært hos henne en stund er jeg ikke lenger redd for å gå til tannlegen. Tvert i mot har det blitt en positiv og gøy opplevelse. Jeg kommer til å fortsette å gå til hennne!

Hun er en flott tannlege.

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg var veldig fornøyd etter at hun fikset tennene med henne, og det ser veldig bra ut nå. Hun gir meg alltid et veldig godt råd om å ta vare på tennene mine.

Beste tannlegen jeg har hatt siden jeg var 8år!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Har ekstremt tannlegeskrekk, men Mahsa var ekstremt dyktig og fikk meg til å føle meg rolig og komfortabel! Veldig beroligende og søt dame, anbefaler henne på det sterkeste! 🥰