Weam Nehad El-Athamna

Tranby Tannlegesenter AS

Autorisasjon (2016)

Weam Nehad El-Athamna er tannlege i Lier

Siste vurderinger av Weam Nehad El-Athamna

Hyggelig, nøye og faglig dyktig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Følte meg trygg i tannlegestolen til Weam. Han er hyggelig, tar seg god tid, og er nøye og dyktig. Han forklarer og informerer underveis i behandlingen, er åpen for innspill/spørsmål, og strekker seg det lille ekstra for at man skal bli fornøyd med behandlingen. Anbefales på det varmeste.

Det var første gang jeg var hos Nydalen Tannlegesenter. Fikk et veldig godt inntrykk, men det kan være greit å forhøre seg om hva som inngår i en undersøkelse og hva prisen er på denne slik at man er forberedt på dette. I mitt tilfelle ble det tatt OPG uten at det var noe spørsmål om dette, noe som ga en ganske annen pris enn ved undersøkelse uten OPG. Heldigvis kommuniserte Weam godt underveis i behandlingen, slik at dette løste seg på en god måte.

Varm og forståelsesfull tannlege.

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk men Weam tok i mot meg med åpne armer og var svært omtenksom og passet på at jeg hadde det bra. Han forteller meg hva han gjør for å berolige meg og gjør tannlegetimen mye mer komfortabel. Anbefales i aller høyeste grad til andre med tannlegeskrekk!

Førsteklasses tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Dette var første gang jeg var til Weam, og han fremstår som en profesjonell, tillitsskapende, rolig og vennlig tannlege. At han tydelig kan faget sitt skaper trygghet for meg som pasient. Jeg satte dessuten pris på at han tok seg tid til å forklare hva han foretok seg, og hvor høflig han var. Jeg ble også godt mottatt av Nydalen Tannlegesenter for øvrig, så her kommer jeg gjerne tilbake.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og derfor utsatt besøk i det lengste. Kom skrekkslagen med mye tannstein, hull og en tannrot som måtte trekkes. Weam var rolig og trygg og gav meg virkelig den beste behandlingen jeg kunne fått. Anbefales på det sterkeste, spesielt dersom man er nervøs og litt redd!

Hyggelig og dyktig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har brukt Athamna som fast tannlege et års tid, og har fjernet tre visdomstenner hos han. Den ene ble fjernet kirurgisk. Jeg er kjempefornøyd og kan anbefale han. Han er trivelig, tillitsskapende og faglig flink. Kontoret virker å ha et godt arbeidsmiljø, og det gjør det trivelig å være pasient.