Weam Nehad El-Athamna

Weam Nehad El-Athamna er tannlege i Lier

Siste vurderinger av Weam Nehad El-Athamna

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og derfor utsatt besøk i det lengste. Kom skrekkslagen med mye tannstein, hull og en tannrot som måtte trekkes. Weam var rolig og trygg og gav meg virkelig den beste behandlingen jeg kunne fått. Anbefales på det sterkeste, spesielt dersom man er nervøs og litt redd!

Hyggelig og dyktig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har brukt Athamna som fast tannlege et års tid, og har fjernet tre visdomstenner hos han. Den ene ble fjernet kirurgisk. Jeg er kjempefornøyd og kan anbefale han. Han er trivelig, tillitsskapende og faglig flink. Kontoret virker å ha et godt arbeidsmiljø, og det gjør det trivelig å være pasient.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Weam er en superdyktig tannlege som både kan faget sitt, men som også ser mennesket som sitter i stolen. Jeg anbefaler han videre- spesielt til deg som kjenner på "tannlegeskrekk"

Veldig flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt Weam som tannlege i noen år nå er veldig fornøyd! Han er svært dyktig og samtidig rolig, imøtekommende og hyggelig. Anbefales!

beste tannlegen helt sikkert!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Fra første besøk av Mr.Weam fant jeg riktig valg av tannlegen. Han er en dyktig legen på flere nivåer: psykologisk, finner løsning på problemet med nøye undersøkelse. Han er nøyaktig og presis. Jeg får følelse av trygghet og resultatet på best måte.
Jeg hadde problemer med gebiss og Mr.Weam rettet alle feilene fra annen legen i Østfold. Jeg er takknemmlig for at jeg har sånn dyktig tannlege.
Ønsker å ha flere slike tannleger i Norge!!!