Bestill time

Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim Skrevet

Jeg har tidligere hatt ekstrem tannlegeskrekk, men etter jeg har vært hos dr Alkassar så er den helt borte.
Han er veldig rolig samtidig som han er effektiv, veldig flink til å forklare hva som skal gjøres og hvordan planen er på alle trinn i behandlingen.
Jeg har fått ryddet opp i munnen, trekt ut noen tenner som ikke gikk å redde, fått noen nye fyllinger, 4 kroner og delprotese oppe og nede.
Jeg har alltid følt meg trygg i stolen der og opplever at alt blir gjort på en skånsom og mest mulig smertefri måte.
Etter første undersøkelsen satte han opp et overslag og sa ifra om at det kunne bli litt mer eller litt mindre alt etter som, totalprisen kom likevel inn på nøyaktig det som sto i overslaget selv om det ble en fylling ekstra.

Veldig flink og billig. Anbefales på det sterkeste.

Fra Byporten til Din: Like bra til halvparten av prisen!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg har tidligere gått til Byporten Tannlegesenter som jeg igrunn var veldig fornøyd med, men siden det denne gangen var snakk om flere hull ønsket jeg å undersøke rimeligere alternativer.

Etter endel googling fant jeg flere artikler hvor Din Tannklinikk var dratt frem som eksempel på rimelige tannleger med høy kompetanse, så jeg sjekket de på legelisten.no og fant kun positive anmeldelser. Dette føltes trygt, så jeg bestilte time hos de (ba ikke om noen spesifik tannlege)

Første time:
Det var lett å finne frem, tannlegen var presis og både resepsjonist og tannlege var minst like hyggelig som jeg var vandt til på Byporten Tannlegesenter. Jeg fikk en undersøkelse til kampanjetilbud på 450kr + 2 av bildene gratis. Totalt fant han 5 hull oppe/fremme og en sprekt fylling som måtte repareres nede/høyre. Jeg fikk beskjed om at dette ville koste ca 6000kr tilsammen og utføres over 3 behandlinger, hvor første behandling (fjerning av tannstein + fylling av 2 hull) kunne gjøres med en gang.

Dhiya var svært forsiktig og stødig på hånden når han satte bedøvelsen, og det gikk så smertefritt som jeg tror man kan få det. Stikk nr 2 kjente jeg ikke i det hele tatt siden det var nærme der første stikk ble satt, og etter det var det bare å ligge å gape i en time til han var ferdig.

Når bedøvelsen gikk ut på kvelden hadde noen nerver i tårekanalen sovnet, så det rant saltvann ned i nesa, så jeg gikk et døgn med den samme følelsen som når man nettopp har tatt nesespray, litt som om man må nyse hele tiden. Dette var litt kjedelig, men det er visst ganske normalt når man setter bedøvelse ved fortennene oppe. Greit å vite med tanke på booking så man ikke f.eks har et jobbintervju, viktig møte eller date dagen etter :-)

Behandling nr 2:
Andre besøk gikk igrunn like smertefritt som første, så å skrive detaljert om det blir som å skrive om behandling 1 på nytt. Eneste forskjell var at det var unnagjort på kortere tid. Ca 40 min mener jeg å huske.

Behandling nr 3:
På tredje og siste behandling tok han siste hull foran, og fyllingen bak. Å sette bedøvelse denne gangen var like vondt på begge stikk, men det ble utført så smertefritt som det går. Videre gikk behandlingen smertefritt og vi var ferdige på ca 40 minutter.

Konklusjon:
Dhiya er en veldig hyggelig og svært profesjonell tannlege som gir deg behandling av samme kvalitet som langt dyrere tannleger. Alt gikk som jeg fikk beskjed om ved konsultasjon, og det kom aldri noen negative overraskelser verken på pris eller behandling.

Byporten Tannlegesenter har kanskje nyere og mer moderne utstyr, finere lokaler og proffere hjemmesider, men behandlingen er ikke noe bedre der enn hos DIN Tannlege, og når det kommer til stykket er det behandlingen og sluttresultatet som teller! Jeg regnet meg frem til at samme behandling ville kostet nærme det dobbelte hos Byporten Tannlegesenter utifra prisene oppgitt her på legelisten.

Så leter du etter en hyggelig, profesjonell og rimelig tannlege anbefaler jeg Din Tannklinikk på det sterkeste! Lykke til! :-)

Beste tannlegen jeg har hatt noen sinne.

Klinikk: Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim Skrevet

Veldig profesjonell arbeid. Tar seg god tid på å svare spørsmål. Jeg føler meg ivaretatt når jeg setter meg i stolen. Han gjør en veldig god jobb hver gang jeg er der. Anbefales på det sterkeste.

Beste behandlingen jeg har hatt

Klinikk: Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim Skrevet

Stort pluss at de har lange åpningstider. Tannlegen var veldig høflig og hyggelig, behandlingen var rask og helt smertefri og resultatet ble helt perfekt. Lav pris i tillegg. Anbefales!