Bestill time

Profilbilde av tannlege Hassan Khan

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 6. mai I morgen 7. mai Ons 8. mai Tor 9. mai Fre 10. mai

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hassan Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

Meget flink tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter å ha venta 10 år med å fjerne 2 visdomstenner tok jeg mot til meg og kontaktet oslo tannlegesenter v/Hassan. Jobben blei utført raskt, proft og smertefritt. Har alltid vært redd tannleger og så på dette med stor gru! Men dette var en positiv opplevelse.
Kan trygt anbefales. Liker spesielt godt at han er rask og får deg til å tenke på andre ting mens han jobber.

Utrolig dyktig tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan er en hyggelig tannlege med et ekstra godt humør. Han lytter og viser stor interesse til deg som pasient. Du blir tatt godt vare på. Han har god kunnskap og utfører en god jobb. Her får du en dyktig tannlege som ivaretar deg på best mulig måte. Han er flink til å forklare både før, under og etter behandlingen. Han jobber raskt, noe som kommer godt med når man sliter med litt tannlegeskrekk.

Tommel opp for hyggelig personell, beliggenhet og senere åpningstider.

Hassan Khan

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan Khan er en faglig dyktig tannlege.Alltid blid og lyttende.han er åpen og tydelig og forklarer hva som skal gjøres.Føler meg trygg i tannlegestolen og er veldig godt ivaretatt .han er en mester i å trekke tenner.Han er utrolig positiv og behagelig og han tar pasienten på alvor.At det er kort ventetid er også et pluss.Jeg er veldig fornøyd med at jeg endelig har funnet en så seriøs og kompetent tannlege.Tannlegesenteret har dessuten en hyggelig og behagelig atmosfære.Tenk om alle tannleger var som ham!Jeg kan anbefale ham på det sterkeste.En virkelig kompetent tannlege .

Hyggelig, men dyrt tannlege.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hyggelig tannlege, men prisene er ikke akseptable. Du føler deg presset til behandling. Hygglige og fine lokaler.

Han gjorde tannlegeskrekken til ikke-eksisterende!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Smertene som kom etter at en ny visdomstann vokste ut, ble til slutt et mareritt. Jeg begynte å hovne i ansiktet og skjønte at jeg måtte aksjonere. Da min daværende tannlege var på sommerferie, ble jeg nødt til å kontakte andre tannleger i Oslo. Etter gode omtalelser på nett, falt jeg på Oslo Tannlegesenter AS, og jeg kan fortelle at dette møtet gjorde at jeg byttet fastlege. En bedre opplevelse hos tannlegen har jeg aldri hørt/opplevd før. Da jeg ikke fikk time før nærmere stengetid, var jeg sikker på at dette bare ville bli en slags konsultasjonstime uten særlig store inngrep. Jeg håpet i hvert fall at tannlegen ville gi meg noen form for smertestillende. Jeg rakk så vidt sette meg ned i stolen før Hassan fortalte at visdomstannen måtte ut. Jeg fortalte om min moderate tannlegeskrekk og han sa at om fem minutter ville tannen være ute. Jeg trodde ikke på det han sa i det hele tatt, men vet du hva, så feil kan man ta. Hassan holdt det han lovet og etter knappe fem minutter var tannen ute. For en herlig tannlege og noen herlige ansatte! Jeg vil anbefale både Hassan og hans kollegaer på det sterkeste! Dette er min andre visdomstann som må ut og forskjellen på behandlingene har vært som natt&dag! I tillegg var prisen halvert i forhold til forrige inngrep- aldri opplevd billigere eller bedre.