Bestill time

Profilbilde av tannlege Hassan Khan

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 26. apr I morgen 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr Tir 30. apr

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hassan Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

Trodde jeg hadde tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på alt for mange år, og plutselig mistet jeg en del av en tann, først da tok jeg det på alvor.
Jeg kaldsvettet og var helt ute av meg før første tannlegetime, men etter å ha fått en ordentlig innføring i hva det var som var galt, forklaring på hva som måtte gjøres og hvorfor, så var alt mye bedre.
Jeg gikk fra å ligge totalt anspent i stolen med makspuls, til å nesten sovne mens han holdt på. Å dra til tannlegen er ikke lenger noe stress! Det er pga. at Hassan var så rolig som han var, forklarte som han gjorde og tok meg på alvor!
Jeg skal hvertfall aldri bytte tannlege!
Tusen takk! :)

For en fantastisk tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg merket med engang jeg kom inn til Hassan at skuldrene senket seg med hans omsorgsfulle vesen og imponerende faglig kunnskap. Aldri har jeg opplevd en slik tannlege som ga meg en så god følelse av å bli ivaretatt. Han er helt spesiell som lyser varme og interesse for pasienten sin, i tillegg til glimt i øyet og godt humør! Takk og pris for mennesker som han!

Meget dyktig ved håndtering av tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg tok kontakt med Hassan etter å ha lest vurderinger av ham på legelisten.no. Pga. tannlegeskrekk hadde jeg unngått tannlege behandling gjennom mange år. Hassan er en meget dyktig og omsorgsfull tannlege, som kommuniserer godt med pasientene. Han er flink til å takle tannlegeskrekk og forteller alltid hva han gjør. Jeg opplever tannlegebehandlingen hos Hassan som smertefri og føler jeg blir ivaretatt på beste måte.

Veldig dyktig og hyggelig.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har siden jeg var ung slitt veldig med tannlegeskrekk. Av den årsak var det lenge siden siste tannlegebesøk og behandlingen jeg trengte var omfattende.
Hassan har vært veldig flink underveis i behandlingen og berolige meg, i hovedsak med god kommunikasjon men også siden han er svært omtenksom og forsiktig når han jobber.
De er også svært fleksible siden du kan få time både dag, ettermiddag og kveld som gjør det mulig å få behandling etter/før arbeidstid.
Prismessig har jeg ikke noe å sammenligne mot, men de var behjelpelig med å søke om bistand fra helfo.
Alt i alt svært godt fornøyd.

Faglig Dyktig, Sympatisk, Effektiv og Omsorgsfull

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan er uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt i mine 30 år. Som så mange andre har jeg litt tannlegeskrekk, og terskelen har vært høy for å ta turen til tannlegen.

Etter at jeg akutt måtte rotfylle en tann, var jeg så heldig at jeg fikk Hassan som tannlege. Han er veldig profesjonell, dyktig, sosial og han har konstant fokus på at pasienten har det bra. Han forklarte alt han gjorde under behandlingen, og la stor vekt på at behandlingen skulle være smertefri.

Jeg anser nå Hassan som min faste tannlege - den første på over 10 år, og jeg føler ingen uro før jeg skal inn for behandling.

Jeg anbefaller Hassan på det sterkeste, uansett om du har tannlegeskrekk eller ikke!