Bestill time

Profilbilde av tannlege Hassan Khan

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 19. apr I morgen 20. apr Søn 21. apr Man 22. apr Tir 23. apr

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hassan Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

Et lykketreff å finne denne tannlegen.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Med et dårlig forhold til tannleger og akutt tannverk under et besøk i Oslo, var det ikkje lett å måtte leite fram til en fremmed tannlege. Fikk komme på timen til Hassan, som raskt forstod mine problem og hjelpte meg på en fantastisk måte. Fikk roa meg ned som ingen andre hadde klart det, og fikk undersøkt tanna. Eg valgte å komme tilbake til Oslo., for rotfylling ei veke seinare.
Hassan er veldig sympatisk og effektiv. Kan anbefales på det sterkeste, og eg drar gjerne 60 mil til Oslo for neste tannlegebesøk :)

Veldig bra tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

For en som er litt redd for tannlegen var det å komme til Hassan en veldig god opplevelse. En utrolig flink fyr som kan sakene sine godt. Kommer med alternativer og gir råd på en ypperlig måte.

For folk som er litt eller mye, eller kanskje ikke redd for tannlege i det hele tatt; Hassan er den beste!

Takket være tannlege Hassan så er skrekken borte 😊😊😊

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hatt alltid en liten tannlegeskrekk i flere år, men Hassan var aå rolig og forsiktig samtidig veldig flink med tennene mine... Annbefaler alle til å bruke Hassan som sin tannlege... Ekstrem dyktig og anbefales...
Gleder mg til neste tannlegetime allerede.

Definitivt den beste tannlege jeg har hatt!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Måten jeg ble tatt imot på og snakka til var virkelig bra, jeg følte meg tatt vare på enn hva jeg har fått fra tidligere tannleger. Jeg likte og veldig godt at han informerte hele tiden hva jeg selv kan gjøre bedre, og hva han kom til å gjøre mens jeg satt i stolen. Jeg er meget fornøyd med behandlingen jeg fikk! Det gikk helt smertefritt, mens jeg hadde frykta det skulle gjøre veldig vondt.

Profesjonell og meget dyktig, anbefales på det sterkeste.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Utrolig flink og dedikert tannlege som vet hva han holder på med.
Føler at jeg ble godt ivaretatt og hørt. Behandlingen var utført i en passende tempo noe som var veldig behagelig. Alt i alt var hele behandlingen utført veldig profesjonelt og jeg er meget fornøyd. Hadde definitivt dratt tilbake.