Bestill time

Profilbilde av tannlege Hassan Khan

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 28. mar Fre 29. mar Lør 30. mar Søn 31. mar Man 1. apr

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hassan Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

God, skånsom og hurtig behandling

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Fikk tannpine en helg, - noe som jeg aldri har hatt tidligere. Ringte Oslo tannlegesenter på mandag, og fikk time mandag ettermiddag. Ble behandlet av Hassan Khan, og er svært fornøyd. Min tidligere faste tannlege hadde flyttet, og jeg hadde prøvd to tannleger etter dette. Var ikke fornøyd. Har ikke direkte tannlegeskrekk, men gruer meg alltid veldig til tannlegebesøk. Mye pga. smertefulle tannhalser, som medfører smerte uansett hva tannlegen foretar seg av behandling. Har vært til flere behandlinger, - også rotfylling. Er veldig fornøyd. Hassan Khan virker profesjonell og effektiv, og er opptatt av skånsom behandling. Er også veldig hyggelig og gir forklaring på alt han gjør. Gir mine beste anbefalinger !!!!!

En utrolig dyktig tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Tannlege Hassan har en rolig og behagelig fremtoning, og er ytterst profesjonell og skånsom under behandling. Han forklarer hva han gjør under hele behandlingen som er så og si smertefritt, og du føler at du virkelig blir tatt vare på.

Jeg gråter av lettelse og glede!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Aldri har jeg blitt møtt mer profesjonellt og omtenksomt av noen tannlege noen gang - enn i dag, da tilfeldighetene førte til at jeg kontaktet Oslo Tannlegesenter og etter 20 minutter ble oppringt av Tannlege Hassan Khan. Min historie er vond og traumatisk. Da lokalbedøvelse ikke virker på meg, har jeg rotfyllt flere tenner uten bedøvelse. Det er mer smertefullt en fødsler for meg. Hele livet har jeg hatt grusomme opplevelser med tannleger som sier HYSJ! DU HAR FÅTT BEDØVELSE! De har ikke villet høre. Nå sitter jeg her og gråter av glede - Hassan og overlegen han tillkalte visste begge om dette - lyttet og diskuterte løsninger med meg på en måte som gjør at jeg i dag ikke lenger tror at alle som tar tannlegeutdannelse egentlig er profesjonelle sadister. Hassan møtte meg på en så nydelig måte, at jeg som psykolog ble inspirert av hans menneskekunnskap - empati og evne til å følge en totalt skadeskutt pasient. Han løste flere oppgaver på kort tid og vi har i felleskap kommet fram til en løsning som gjør at jeg senker skuldrene og gleder meg til å få hjelp. Han var opptatt av å holde kostnader nede og informerte meg om hvilke refusjoner jeg vil kunne ha mulighet for å oppnå. Denne gjengen av profesjonelle tenker helhetlig - de ser ikke bare lokalt på ett problem, men tar økonomi og andre vurderinger også. Jeg vil anbefale Hassan til ALLE - overlegen også! På en skala fra 1 - 10 hvor 10 er høyest får denne gjengen 100!!! Leter du etter noen som kan møte deg og behandle deg på en god måte - er Hassan og hans kollegaer på rett sted til rett tid med empati og god atmosfære!

Veldig fornøyd

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Kom akutt inn til Hassan Khan da jeg ødela en tann og måtte få en krone.
Fikk utmerket behandling og service - og jeg kommer definitivt tilbake.

Utrolig dyktig, behagelig og profesjonell

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan roer enhver tannlege skrekk. Han forteller hva han skal utføre og holder deg oppdatert på hva som skjer og hvor lang tid ting tar. Jeg føler meg veldig trygg og ivaretatt, Hassan er utrolig god på service, kunnskapsrik og behjelpelig med alt du ønsker. Anbefales på det varmeste!!