Bestill time

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 20. mai I morgen 21. mai Ons 22. mai Tor 23. mai Fre 24. mai

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Profesjonell, dyktig og ekstremt sympatisk

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Etter 10 år uten å ha vært hos tannlege, tok jeg endelig motet til meg, på tross av ekstrem tannlegeskrekk. Gråtingen begynte allerede på venteværelset, og Raquel utviste en ekstrem forståelse og sympati. Hun er veldig opptatt at man ikke skal ha en ubehagelig opplevelse, og gjør sitt ytterste for at du skal slappe av. I tillegg er hun flink til å si ifra hva hun skal gjøre og svare på alle spørsmål. Hun trakk en av mine visdomstenner oppe, og jeg trengte ikke engang ta smertestillende etterpå! Kan anbefale henne på det sterkeste, og kommer til å gå på kontroll hvert år.

Raskt og smertefritt

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Har brukt tannlegen i fem år, og er veldig fornøyd. Får alltid time ut ifra når man selv ønsker (både dag og klokkeslett), aldri vært store forsinkelser og alltid følt meg trygg når jeg er der.
Har hatt behov for akutt hjelp en gang, og fikk samme dagen.
Får alltid full forklaring på hva de gjør evt. hva de skal gjøre.
Kun godord å si om tannlegen :-).

Dyktig, prisgunstig, omtenksom

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Gode priser, bra beliggenhet.
Hyggelig og dyktig tannlege, flink med tannlegeskrekk

Anbefales

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Har bare positivt å komme med. Før hadde jeg mild tannlegeskrekk. Raquel gleder jeg meg til å besøke. Hun har bare gjort gode vurderinger hva angår mine tenner, og hun er også veldig trivelig, og husker samtaler to år tilbake.

Hun er super flink!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har hatt skikkelig tannlege skrekk. Men etter at jeg begynte hos Raquel Galetto, så har min skrekk sakte men sikkert forsvunnet. Hun er snill, tar deg på alvor, snakker med deg, så du blir rolig. Hun merker fort om du anspenner deg, da stopper hun opp og spør om det går bra.Hun ser hele deg, og bruker god tid på deg, og er veldig forsiktig og behagelig. Noe mer beroligene og flik tannlege skal du lete lenge etter. Jeg kan virkelig anbefale henne!!!