Bestill time

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 9. mai I morgen 10. mai Lør 11. mai Søn 12. mai Man 13. mai

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Super hyggelig (og profesjonelt) folk!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg fikk en time med tannlegen med en gang, tannlegen kommunisert på en tydelig og proffe mate, og tannen ble fiksa med en gang!

Veldig bra opplevelse

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har vært å trekt 2 visdomstenner.
Da jeg kom til klinikken ble jeg tatt i mot av tannlegen Raquel, veldig hyggelig. Hun forklarte alt som skulle skje, hun satt bedøvelse først og ba meg vente litt på venterommet for at bedøvelsen skulle funke og da gå videre til den andre tannlegen. Jeg har sprøyteskrekk og det sa jeg ifra om. Raquel ba meg slappe av og puste, og det gjorde at jeg ble litt roligere. Hadde også en bra opplevelse med Roberto, han informerte meg om alt og forklarte alt som skulle skje, han sa også at hvis det var noe skulle jeg ta opp hånda og at han skulle stoppe.
Jeg kom tilbake en uke etter for å fjerne sting og det gikk også veldig bra. Jeg følte meg veldig godt i varetatt, derfor trakk jeg begge mine visdomstenner hos dem.

Confident and helpfull dentist

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel will explain, and solve all your doubts, and a great dentist.

While some dentists will create fear, she will help you and guide you for the best treatment.

Den beste tannlege i Oslo

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel is very professional in her work. She handles also with care. My teeth are in great conditions because of her good practice and professionalism. I recommend Raquel with no doubt.

Nei...aldri...

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Da jeg kom inn tilbød jeg høflig å vise henne bildene mine fra før og ville snakke om meg og helsen min i generelt, hun var totalt uinteressert. I stedet spør hun om hvordan jeg fant dette stedet flere ganger i løpet av de første minuttene! Hun forsto ikke helsen til tannkjøtt og tann er relatert til min generel helse! Hun skjelte meg ut for at jeg ikke brukte en god (dyr) tannbørste, men den hun anbefalte er akkurat den jeg har brukt! Jeg har kvittering!

Da hun jobbet på meg, var det mange andre som gikk rundt og hun snakket med dem på et språk jeg ikke forsto, meksikansk spansk kanskje! Helt uprofesjonelt