Profilbilde av tannlege Manzar Arafat Din

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Manzar Arafat Din

Konklusjon: Beste tannlegen som finnes!

Klinikk: Manzar Din Skrevet

Har vært innom hos tannlegen for undersøkelse og tannrens og må si at jeg aldri har følt meg så avstresset hos noen leger før. Jeg er beryktet for å ha tannlegeskrekk, men denne timen har tatt knekken på det og kommer til å bruke tannlegen igjen! Prisen er også ganske rimelig og synes det er bagatellmessig å klage på det ; )

Fin og ryddig klinikk, det skal dere få pluss for +

En tvers gjennom positiv opplevelse

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Manzar Arafat Din satte inn implantat i overmunnen min. Jeg fant frem til ham etter å ha fått et svimlende prisoverslag annet sted, og etter å ha lest anbefalinger på nettet. Kan bare viderebringe anbefalingene: Han fremsto meget profesjonell, trygg, vennlig, forklarte alt som skulle skje og jeg har en følelse av at alt har gått etter boken. Og implantatet funker helt utmerket. Dessuten var kontoret og alle som jobbet der meget hyggelige. Og når antibiotikaen slo seg vrang på magen min, visste til og meg sekretæren meget godt hva som skulle gjøres. Prismessig var han ca 40
prosent rimeligere enn første tannlege jeg kom til

Hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Har hatt han som fastlege i flere år. Meget dyktig tannlege med god erfaring. Flink til å følge opp behandlingen. Ved akutt behov har jeg fått time ganske raskt.
Vil absolutt anbefale å bruke han som fast tanmlege.

Tannlege fra øverste hylla!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Nøyaktig , dyktig og faglig oppdatert !
Meget behagelig og proff behandling , anbefales på det varmeste!

Manzar er den beste tannlegen jeg har godt til

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg har kjempe tannlegeskrekk, men Manzar er en behagelig og snill mann som forstår. Veldig flink, oppdatert på utstyret sitt. Svarer på alle spm uansett når det måtte være. Virkelig en kjærnekar.