Profilbilde av tannlege Manzar Arafat Din

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Manzar Arafat Din

Super service og oppfølging!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Meget fornøyd med behandling og oppfølging gjennom de fire månedene jeg brukte "Inman Aligner" (tannregulering). Veldig fleksibelt på timebestilling, og billig behandling. De ansatte der er alltid hyggelige, ydmyke og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Manzar er en fantastisk tannlege. Jeg har hatt alvorlig tannlegeskrekk i alle år - helt til jeg satte meg i stolen til Manzar for 4.5 år siden. Nå er det en fryd å gå, for man kjenner ingenting når han borer/renser/setter bedøvelse og ordner opp. Utrolig hyggelig mann, masse humor, og VELDIG fine priser. Anbefales på det varmeste!

Veldig dyktig

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Etter 15 år uten ett eneste tannlegebesøk falt valget på Din tannklinikk pga bra priser. Jeg hadde mange hull som måtte tettes og gikk til Manzar 6-7 ganger i løpet av et par måneder.Han ga meg et prisoverslag ved første besøk, noe som varveldig greit å forholde seg til. Han var veldig ærlig, hyggelig og behagelig. God kunnskap og virker veldig "up to date". Prisene er også veldig bra. Resepsjonisten er veldig hyggelig og imøtekommende og jeg vil anbefale din tannklinikk til alle!

Manzar Arafat Din

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

er den BESTE tannlegen. Hyggelig, flink, og det er rimelig i forhold til andre steder. Vi er heldinge som har fått en så bra tannlege i byen. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

Dyktig tannlege og flink med folk.

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg kommer aldri til å bytte tannlege, han har ordnet mine tenner i mange år nå og er flink i sitt arbeide og er superhyggelig i tillegg. Tannlegeskrekk? Ikke når man har en så herlig tannlege som Manzar :)
Anbefaler han til alle mine venner.