Peter Aleksander Müller

Peter Aleksander Müller er tannlege i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Peter Aleksander Müller

Ærlig og reell

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Tannpleier anbefalte tanntrekk, da aktuelle tann var mye betent. Pga min tannlegeskrekk valgte jeg Müller pga gode anbefalinger her på Legelisten.
Müller var blid og hyggelig, tross alt det jeg sa at han IKKE måtte gjøre (sette sprøyte i ganen, stikke spisse gjenstander opp i tannkjøttet rundt tannen, osv :)), og startet med å undersøkte tannen, bla med rtg.bilde. Han kom fort til den konklusjon, at her skulle ikke trekkes noen tann. Tannkjøttet var fint og rosa, og ingen betennelse var å se (dette trolig pga mitt iherdige arbeide med mellomromsbørsten). På vei ut døren, sa han at jeg bare kunne gå rett forbi skranken, for dette skulle ikke koste meg en eneste krone. Snakk om ærlig og reell tannlege! Anbefales!! :)

Utrolig bra tannlege.

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

De er dyre på Colosseums klinikken, men Peter er en av dem som har greid å kurere min tannlegeskrekk.

Han er utrolig flink til å sette bedøvelse...og det er noe av det værste jeg vet om.

Be om bitekloss, så får du slappe av under behandlingen.

Han bygde opp en jæksel jeg hadde som var ødelagt, i stedet for å legge krone. Den holder fint enda, 6 år etterpå.

Utrolig dyktig tannlege som virker genuint interessert i hvordan pasienten har det.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

For en med tannlegeskrekk er Aleksander perfekt. Han gir deg en følelse av trygghet og har masse empati. Han er også veldig dyktig som tannlege, og loser deg trygt gjennom behandlingen. Kommer til å gå til han fast så lenge han praktiserer.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

En dyktig og utrolig hyggelig tannlege, noe som har hjulpet betraktelig på min tannlegeskrekk.
Grundig og nøye, forklarer under veis hvis noe må gjøres.
Ringer tilbake på telefon ved spørsmål.

Veldig forståelsesfull tannlege!

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Anbefaler på det sterkeste Peter Aleksander Müller, han tar hensyn til at du er redd og tar seg god tid. Han holder tida, og du kommer inn til avtalt tid. Har bare positive ord om denne tannlegen.