Kawa Kavian

Kawa Kavian er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kawa Kavian

fantastisk tannlege!

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste! Jeg møtte kawa med en forferdelig tannlegeskrekk og en munn som ikke så bra ut! Han har igjennom et par tannlege timer fått bort med skrekken min og utfører jobben etter alle kunstens regler!! I tillegg har han en veldig Søt assistent som altid smiler, kler briller og lukter godt ;)

Kjempegod opplevelse på alle måter!

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Tannlege vakten var stengt og jeg ringte akutt telefonen hos Prestestien runndt elleve en kveld og fikk haste time med det samme! Jeg ble han anbefalt på en gruppe på facebook som heter Hjelp til alt mulig da jeg var helt knust av smerte og alt var stengt, og de sa han var flink og lengst åpen :) Han var veldig flink og berolige meg da jeg har mye tannlege skrekk. Han tok vekk smerten kjempe fort og behagelig, og han virker veldig trygg og sikker når han jobber :) Jeg skal tilbake og rense en gang til og få permanent fylling og det vet jeg blir veldig hyggelig for han er en lett å like person og er morsom. Kvidde meg veldig men det trengte jeg ikke :) Fint lokale. Anbefaler Prestestien videre!!!

Den beste tannlege!

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Rolig, dyktig, høflig og korrekt. Tannlegen som kan kurere både angst og skrekk. Han tar i mot deg med et smil og gjør jobben både raskt og behagelig. Anbefaler ham på det sterkeste!

Veldig behagelig tannlege

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Merker nesten ikke at han jobber i munnen på deg. Opplevde en grådig rask rotfylling fordi han har automatiske filer, det hadde jeg ikke vært med på før. Veldig godt humør. Fine lokaler, og det virker helt moderne alt.

Rolig og flink

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Har ganske mye arbeid foran meg fordi jeg har vært redd for både det økonomiske og resten. Har hatt hyggelig time med Kawa, fått god og smertefri hjelp, godt inntrykk av lokaler og behandling. Har ingen problemer med å anbefale tannlegen videre, og gruer meg slett ikke til neste gang.