Linda Koldsland

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

I trygge hender hos Linda

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda Koldsland er dyktig. Både tannlegeteknisk (slik jeg som kunde opplever det), og til å behandle mennesker. Jeg føler meg trygg og ivaretatt, og hun forklarer greit hva hun har tenkt å gjøre/gjør/har gjort...i forbindelse med timen i stolen i Brugata tannhelse.

Helt unik!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er en tannlege som virkelig tar seg tid til å trygge de som har behov for det. Kommuniserer godt og finner frem til gode strategier for at pasienten skal føle seg godt ivaretatt. Jeg har aldri møtt en så varm og god tannlege før!

Som helsepersonell er jeg selv opptatt av hygiene, og hos Brugata tannhelse ser jeg at de er svært nøye på å ivareta god hygiene.

Den beste tannlegen

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er en svært dyktig tannlege som yter sitt beste. Hun er alltid blid og imøtekommende. Hun forklarer godt og loser meg trygt igjennom timen i stolen...passer på at det går bra med meg og forklarer hele tiden hva hun gjør, og hun kjenner fort når det blir vondt uten at jeg trenger å si noe. Anbefaler henne på det varmeste, og jeg er så glad jeg fant henne :-)

Veldig dyktig tannlege med kompetanse på tannlegeskrekk

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg har hatt Linda Koldsland som min tannlege i mer enn 10 år nå. Jeg hadde kraftig tannlegeskrekk første gang vi møttes. Over tid har vi sammen jobbet oss gjennom dette og nå går jeg til henne årlig, uten å være engstelig lenger. Linda husker meg og utfordringene mine fra år til år, og hun følger opp både min engstelse og tennene mine på en særdeles god og trygg måte. Linda viser stor forståelse for engstelse og tannlegeskrekk og ønsker å forstå hva som er mine utfordringer. Hun antar ingenting om hvordan jeg har det, noe som gir meg en trygghet. Hun gir meg kontroll over tempo og framdrift, noe som har vært helt essensielt for min del.

Ellers: kontoret er nyoppusset og pent, utstyret er nytt og fint, alle ansatte er veldig hyggelige, tillitsvekkende og dyktige. Jeg kan på det varmeste anbefale Linda Koldsland og hennes tannlegepraksis.

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Inntil for 5 år siden var min tannhelse i svært dårlig forfatning grunnet sykdom, traumehistorikk og tannlegeskrekk. Jeg ble anbefalt å gå til Linda Koldsland. I løpet av et år satt jeg 50-60 timer i stolen hennes i Brugata, hvor hun klarte reparere både tenner og tannlegeskrekk. Siden har jeg gått til kontroll og rens årlig. Tennene mine holder seg sunne, til tross for tilstanden de var i da jeg først kom til henne, så hun er åpenbart veldig dyktig! Rolig, mildt og omsorgsfullt vesen, forståelsesfull og forsiktig og alltid smilende. Anbefales!