Bjørn Tore Hjelle

Kiropraktor

Autorisasjon (2008)

Plexus Helse Telefonnummer70 12 00 2570 12 00 ...
Notenesgata 3 6002 Ålesund
Bjørn Tore Hjelle er kiropraktor i Ålesund

Siste vurderinger av Bjørn Tore Hjelle

kjempefornøyd!

Klinikk: Ålesund Kiropraktor og Svimmelhetsklinikk Skrevet

Jeg har slitt med kjevespenninger / nakkelåsninger og hodepine og fikk kjempegod hjelp hos Bjørn Tore til å både lette smerten OG finne ut hvorfor jeg hadde disse plagene. Stort pluss at der er også er massasjeterapeut på samme klinikk - anbefales!!

Kunnskapsrik og engasjert

Klinikk: Plexus Helse Skrevet

Før jeg gikk til Bjørn Tore var jeg avhengig av å gå til kiropraktor og fikk ikke mye til hjelp når det kom til tiltak som måtte til utenfor sesjonene. Bjørn Tore var allerede på første time opptatt av å sette opp øvelser jeg måtte ta hjemme for å styrke ryggen og prevente at jeg gikk på en ny smell. God oppfølging og fikk til og med kjeft når jeg ikke hadde vært flink nok til å ta øvelsene, noe som viser at han bryr seg og husker deg ved neste besøk! Noe som er sjeldent i dag når det kommer til leger osv. Anbefales på det sterkeste og jeg kan si at jeg nå sparer tusenvis av kroner per år på kiropraktor besøk og hver gang jeg må tilbake er det kun fordi jeg har vært sløv og uforsiktig!

Erfaren med god kunnskap

Klinikk: Ålesund Kiropraktor og Svimmelhetsklinikk Skrevet

Har vært til Hjelle i forbindelse med behandling av krystallsyken. Visste ikke helt hva som forårsaket svimmelheten. Hjelle gjennomførte en nevrologisk undersøkelse samt manøver for krystallsyken og fastslo raskt at dette dreide seg om krystallsyken. Han forklarte på en forstålig måte hva krystallsyken er og gav behandling for dette, samt gav råd om hva jeg skulle gjøre selv hjemme. Etter to behandlinger ble jeg bra, men gikk på en tredje time for å forsikre meg om dette.

Hjelle holder til ved plexus helse i Ålesund sentrum. Jeg anbefaler Hjelle på det sterkeste.

Veldig bra. God informasjon og veldig presis og riktig diagnostikk i forhold til videre behandling

Klinikk: Plexus Helse Skrevet

Blir tatt imot profesjonelt og vennlig.
God til og ta imot informasjon og stiller gode spørsmål.
Forteller presist og nøyaktig om videre prosess og hvilke vurderinger som er gjort.
Blir henvist videre og der bekreftes den diagnosen som
Blir satt av kiropraktor.
Fornøyd med kvalitet og gjennomføring

Engasjert og svært dyktig

Klinikk: Plexus Helse Skrevet

Hjelle er en svært engasjert kiropraktor. Med det mener jeg at jeg opplever at han strekker seg litt ekstra for å finne årsaker til problemer som oppstår. Der han ikke selv finner svaret, innhenter han hjelp fra andre. Jeg har hatt mange behandlinger hos ham. Han jobber mer helhetlig enn andre kiropraktorer jeg har gått til. Jeg har anbefalt ham til flere av mine familiemedlemmer, det inkluderer både eldre og barn - og alle har vært veldig fornøyde. Jeg bor ikke i Ålesund nå, men jeg har faktisk prioritert å booke behandling hos Hjelle de gangene jeg har vært der på besøk siste årene, nettopp fordi jeg føler meg trygg og har vært så utrolig fornøyd med behandlingene.