Bjørn Tore Hjelle

Ålesund Kiropraktor og Svimmelhetsklinikk, Plexus Helse

Autorisasjon (2008)

Plexus Helse Telefonnummer70 12 00 2570 12 00 ...
Notenesgata 3 6002 Ålesund
Bjørn Tore Hjelle er kiropraktor i Ålesund

Siste vurderinger av Bjørn Tore Hjelle

Dyktig og troverdig

Klinikk: Plexus Helse Skrevet

Bjørn Tore er en dyktig kiropraktor som er både kunnskapsrik og som viser omsorg for sine pasienter. Jeg setter pris på at han er ærlig og "rett frem" med ting i behandlingen . Lett å kommunisere med. Det er viktig for å få god hjelp.

Trygg i sitt fag

Klinikk: Plexus Helse Skrevet

Oppsøkte Hjelle da jeg fikk akutt løsning i nakke og kjeve. Han fremsto som imøtekommende og kunnskapsrik. Han stilte spørsmål om tidligere skader og sykdomsbilde samt almenntilstanden der og da før han satte i gang med behandling. Han orienterte meg godt underveis slik at jeg følte meg trygg . Etter behandling fikk jeg tips om øvelser for å forebygge skader og styrke nakken. Var litt ør og øm i noen timer etter behandling men i løpet av dagen ble jeg helt smertefri. Anbefaler denne kiropraktor på det varmeste. Tydelig at han kan sitt fag og har et godt håndlag .

Faglig dyktig og effektiv behandler

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Bjørn Tore er en kunnskapsrik diagnostiker, og behandler aktuelle plager effektivt og profesjonelt. Kan trygt anbefales!

Veldig effektiv

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Bjørn Tore har behandlet meg for stiv nakke flere ganger. Hver gang ble problemet løst på en rask og meget effektiv måte. I tillegg føler en seg godt forstått og gode forebyggende tips (øvelser) ble også formidlet. Anbefales på det sterkeste!

Meget flink

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Dette er en meget flink kiropraktor som jeg utelukkende har gode erfaringer med. Han har god kunnskap til faget sitt og kan trygt anbefales.