Bjørn Tore Hjelle

Kiropraktor

Autorisasjon (2008)

Plexus Helse Telefonnummer70 12 00 2570 12 00 ...
Notenesgata 3 6002 Ålesund
Bjørn Tore Hjelle er kiropraktor i Ålesund

Siste vurderinger av Bjørn Tore Hjelle

Meget imponert

Klinikk: Medi3 Skrevet

Etter å ha hatt en stiv nakke på og av i mange år behandlet Bjørn Tore Hjelle meg skånsomt og raskt for et års tid siden. Ikke visste jeg at en kiropraktor kunne utføre denslags på så kort tid uten verken medisiner eller smerter. Har du vondt i nakken begynn med Bjørn Tore, du vil ikke angre.

Effektiv og ærlig

Klinikk: Medi3 Skrevet

Fikk god og kjapp hjelp fra en faglig dyktig kiropraktor .
God pasientforståelse og råd ved forebyggende øvelser.
Anbefales på det sterkeste.

Trykt og sikkert

Klinikk: Medi3 Skrevet

Har blittt behandlet av Bjørn Tore flere ganger ved akutte tilfeller og han fikser problema hver gang. Han gjør en nøye vurdering og er veldig presis.

Dyktig og ryddig

Klinikk: Medi3 Skrevet

Dyktig og flink kiropraktor som tar vanskene dine på alvor. Fremstår som kunnskapsrik og ryddig, er god til å realitetsorientere. Henviser til andre ved behov.

Svært fornøyd og takknemlig!

Klinikk: Medi3 Skrevet

Jeg ble anbefalt Bjørn Tore, etter å ha slitt med sterke smerter i is-leddene, m.m.
Bjørn Tore tok seg god tid til å lytte, og forklare hva han vurderte, og fikk satt meg raskt opp til røntgen/MR før behandling.
I ettertid ser jeg at dette var avgjørende for at jeg via henvisning til sykehuset fikk en bekhterevsdiagnose allerede etter 6 mnd.
Til sammenligning tar det i snitt 8 år (!) før kvinner får satt riktig diagnose, så jeg fikk tidlig medisinsk behandling pga hans årvåkenhet og profesjonalitet, noe jeg er svært takknemlig for.
Ikke utnyttet han ventetiden til å gi meg unødige behandlinger heller, men var klar på hva som var nyttig og ikke. Det gjør at jeg respekterer ham enda mer.