Bjørn Tore Hjelle

Kiropraktor

Autorisasjon (2008)

Plexus Helse Telefonnummer70 12 00 2570 12 00 ...
Notenesgata 3 6002 Ålesund
Bjørn Tore Hjelle er kiropraktor i Ålesund

Siste vurderinger av Bjørn Tore Hjelle

Veldig effektiv

Klinikk: Medi3 Skrevet

Bjørn Tore har behandlet meg for stiv nakke flere ganger. Hver gang ble problemet løst på en rask og meget effektiv måte. I tillegg føler en seg godt forstått og gode forebyggende tips (øvelser) ble også formidlet. Anbefales på det sterkeste!

Meget flink

Klinikk: Medi3 Skrevet

Dette er en meget flink kiropraktor som jeg utelukkende har gode erfaringer med. Han har god kunnskap til faget sitt og kan trygt anbefales.

Resolutt og innsiktsfull

Klinikk: Medi3 Skrevet

Han ser sammenhengen mellom symptomer, og gir både forståelse og øvelser som hjelper. Har gjennom årene vært til hjelp både for nakke, skulder, albu, håndledd og rygg, samt kne og ankel. Godt klinisk blikk, interessert og positiv, og han gir kyndig henvisning når det fins grunn til det. Gir min varmeste anbefaling for Bjørn Tore Hjelle.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Medi3 Skrevet

Kunnskapsrik og trygg kiropraktor som tar din henvendelse på alvor. Er faglig dyktig og ryddig, gir klare tilbakemeldinger - realitetsorienterer deg og sier ifra hvis han ikke kan hjelpe. Henviser videre til andre ved behov.

Tillitsvekkende, proaktiv og spisskompetent

Klinikk: Medi3 Skrevet

Behandlingen er gjennomgående profesjonell. Jobber proaktivt, uten sløse med tiden din. Har formiddlingsevner slik at jeg forstår hva som skjer med kroppen og hva som skal til for å forebygge forverringer.