Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ...
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Sandnes

Sikkert flink - men jeg fikk ikke tillit til ham

Lege: Christian Nakling Skrevet

Du bør diktere og vite hva du feiler - ellers er du visst frisk. Ikke flink til å behandle pasienter som ikke vil mene for mye selv.

Ikke til å annbefale

Lege: Liv Løland Skrevet

Hadde Liv som fastlege i mange år . Har stortsett vert frisk og ikke behov for besøk. Men da sykdom kom fikk jeg mer kjennskap om legen . Først var det å vente ca 30 min hver gang og når du endelig kom inn hadde hun ikke tid å svare deg på et lite spørsmål som var veldigt for meg . Skjedde hver gang .
Skiftet legesenter og er så fornåyd med en fastlege som lytter til pasienten sin .

En dårlig fastlege

Lege: Christian Nakling Skrevet

Legen er lite interessert i pasienten og tar seg ikke tid til å lytte. Han inngir ikke tillit. Han bruker ca 15 min per pasient og sender deg på dør før du har fått fortalt hvorfor du er der. Har du mer enn en ting å spørre om må du få ny time, pasienten er tydelig bare der for å øke legens inntekt.

Lytter ikke, snakker

Lege: Liv Løland Skrevet

Har vært hos henne en gang. Satt å var sint lenge etter samtalen. Har fra før av en historie over mange år og mange leger. Men var hos henne som var vikar for min fastlege. Hun var overhode ikke interessert i forhistorien og hadde hele alt viten etter 5 minutter. Takk for at dette ikk er min fastlege. Fra en som går til lege kun når det er helt nødvendig

Dårlig til å lytte

Lege: Liv Løland Skrevet

Ikke så fornøyd med denne legen. Hun snakker for mye og lytter for lite. Så får masse info som jeg vet fordi hun ikke tar seg tid til å spørre.