Åkra Legesenter AS

Engveien 2 4270 Åkrehamn

Siste vurderinger av behandlere ved Åkra Legesenter AS

Kjempeflink

Lege: Martin Eikrem Skrevet

Den flinkeste legen jeg har hatt, bruker god tid og er veldig forståelsesfull.

Trygg og dyktig

Lege: Deniz Tekin Skrevet

En lege som tar pasientene på alvor, lytter og forklarer nøye, forsikrer seg om at pasienten har det bra og har forstått alt som blir sagt før en forlater kontoret hans. Sender videre prøver, bilder for sjekk til sykehus og konsulterer flere viss han er usikker på om diagnosen er rett. Utenom at han er en meget dyktig lege har han et varmt smil og tid til litt humor i den travle hverdagen og det gjør han til en lege jeg er meget fornøyd med.

Deniz Tekin

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Eg er så glad at eg kom til min nye lege,han ser ikkje en del av deg,han ser heile deg,han gir meg tid,han er også kjempe flinke lege Og det er min første lege,som ser heilheten med sin pasient Eg har lange veien å kjøre til min lege,men hver km og mil,er verdt å kjøre når eg skal til time Igjennom mine snart 45 år,har eg heldigvis fått en lege som lytter og gir seg tid.Eg er en heilt annen person etter møte med Deniz Tekin.Anbefaler andre om å sette seg på venteliste of håpe at du er heldig som meg,å få gå til denne fantastiske lege.Eg er så glad at eg fikk deniz tenik

Ein forståelsefull og flink lege

Lege: Martin Eikrem Skrevet

I 2010 ble det oppdaget en svulst på hypofysen, det har blitt en lang vei å gå fordi den hadde ødelagt så mye,Heldigvis fikk jeg Martin Eikrem som lege ,han har vore både en god støttespiller og fantastisk lege for meg i denne tiden

Den beste legen som jeg har hatt

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Fastlegen Deniz er dyktig, tar seg tid til sine pasienter og er svært empatisk.