Salus Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Salus Legesenter

hyggelig lege

Lege: Rubeena Shehzad Skrevet

Hun er veldig hyggelig lege og bruker tid til å lytte.Flink med barn. God kunnskap til å overbevise pasienter.Går an å få time samme dag med mindre enn 5 minutter ventetid. Hun jobber veldig effektivt og rask.Anbrfales for kvinner og barn.

Trivelig lege

Lege: Rubeena Shehzad Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Har hatt henne dette året. Hun er alltid imøtekommende og smilende. Gir meg informasjon som jeg har behov for.Jeg glemmer sykdommen min når jeg møter henne hver gang.

min beste lege.

Lege: Kasher Shehzad Skrevet

Kan annbefales på det beste,alltid grei og blid.Hører på hva jeg har å si.Liten ventetid,svært hyggelige damer i skranken.Godt fornøyd.

Alvorlig og mutt

Lege: Kasher Shehzad Skrevet

Det kan godt hende at Shehzad er faglig dyktig. Det har jeg ikke erfaring med. Men jeg har opplevd ham som sur og forutinntatt person som ikke har lyttet til meg. Jeg har vært der sammen med en handikappet person, og da hilste han på meg, men ikke på pasienten sin. Det opplevde jeg som ubehagelig og nedverdigende.

Gjentatte tabber

Lege: Rubeena Shehzad Skrevet

Har brukt denne legen dette året, hun er hyggelig og lett tilgjengelig, men virker usikker og har lite kunnskap om mine helsproblemer, jeg bruker resept for flere medisiner, og har flere ganger måttet purre på fornyelse av disse. Jeg finner mer informasjon på nettet enn hva jeg får fra henne. Personalet i resepsjonen varierer fra kjempehyggelig til avisende. Vurderer å bytte.. Kanskje er hun bedre lege for kvinner enn for menn?