Salus Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Salus Legesenter

Gjentatte tabber

Lege: Rubeena Shehzad Skrevet

Har brukt denne legen dette året, hun er hyggelig og lett tilgjengelig, men virker usikker og har lite kunnskap om mine helsproblemer, jeg bruker resept for flere medisiner, og har flere ganger måttet purre på fornyelse av disse. Jeg finner mer informasjon på nettet enn hva jeg får fra henne. Personalet i resepsjonen varierer fra kjempehyggelig til avisende. Vurderer å bytte.. Kanskje er hun bedre lege for kvinner enn for menn?

Middels godt inntrykk av denne legen

Lege: Rubeena Shehzad Skrevet

Som lege virker hun uinteressert, lite tillitsvekkende og 'kald'. Hyggelig men bruker svært liten tid på pasienten, det er iallefall min opplevelse. Det er en grunn til at jeg bytter.
En annen ting er en lite serviceinnstilt og ufin person i skranken. Det føles generelt ut som at det er lite hjelp eller service å få her, let videre!

En god lege

Lege: Kasher Shehzad Skrevet

En god lege som lytter på hva jeg har å si. Virker svært kunnskapsrik og flink.

medmenneskelighet

Lege: Rubeena Shehzad Skrevet

Denne legen bruker ikke skjønn og medmenneskelighet i sine vurderinger av pasienten. Barna mine vil ikke gå dit. Muligens god på diagnoser ol, det har vi ingen erfaring med da vi har gått hos henne kun kort tid.

Legen min!!

Lege: Kasher Shehzad Skrevet

Er kjempe fornøyd med min lege..Han lytter alltid på meg og prøver alltid å gjør alt for meg om han ikke finner sender han meg videre til noen som kan helpe..

Mvh