Rolland Legesenter

Åslia 3 5115 Ulset

Siste vurderinger av behandlere ved Rolland Legesenter

Fantastisk oppfølging av min fast lege

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Har Deysi som fast lege å kan si at jeg er veldig fornøyd med henne.
Hun er en lege som viser empati VELDIG flink når oppfølging gjelder, både jeg og min mann har henne som fastlege og alt hjelp vi trenger får vi hos henne med en gang.

Dyktig lege

Lege: Satya Pal Sharma Skrevet

Veldig dyktig lege lytter på det du har og si. Han nøler ikke med og henvise deg videre til spesialister ,hvis det er nødvendig. Alt i alt en riktig god kjernekar ,han har hjulpet meg mye overnfor Nav også.

Veldig bra

Lege: Satya Pal Sharma Skrevet

Dr. Sharma er meget imøtekommende, hyggelig, empatisk og flink til å forklare. Behagelig lege, hvor du føler deg ivaretatt på best mulig måte!
Faglig sterk, anbefales.

Kan ikke norsk, hverken muntlig eller skriftlig

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Vi ble dessverre tildelt henne som fastlege, og vi hadde byttet for lengst om det var mulig å finne en brukbar ledig lege i Åsane. Hun har store problemer med å forstå hva man sier til henne. Vi skulle ha en henvisning videre til spesialist. Vi fikk avslag hos spesialisten, noe vi reagerte på. Ba om å få se henvisningen, og da skjønner eg avslaget. Eg forstod ikke noe av det hun hadde skrevet. Språket er så elendig at selv jeg som vet hva hun har forsøkt å skrive ikke kan forstå det!

Utrolig fornøyd!

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Jeg er kjempefornøyd etter min legetime hos Deisy. Hun svarte godt på alt jeg lurte på, tok seg god tid til å høre på det jeg hadde å si, og virket veldig interessert i hvordan jeg hadde det/følte meg. Hun spurte meg også om relevante sykdommer i familien, og jeg følte meg rett og slett veldig godt tatt vare på, og tatt på alvor.