Rolland Legesenter

Åslia 3 5115 Ulset

Siste vurderinger av behandlere ved Rolland Legesenter

Nedlatende

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Unngå denne fastlegen. Måtte gjennom flere unødvendige timer eks mhp MRI henvisning, ble bedt om å slå opp en kneskade om jeg ville ha videre undersøkelse/behandlig av en belastningsskade, er svært vanskelig å komme i kontakt med, og har en dårlig holding. Følte meg alltid ille når jeg kom, og alltid værre når jeg gikk.

Kanskje den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Satya Pal Sharma Skrevet

Nå er det en god stund siden jeg hadde ham som min fastlege. Han er en hyggelig mann og tar seg tid til å bli kjent med sine pasienter. Alle jeg har snakket med i helsevesenet virker å ha stor respekt for ham og hans praksis.

Eneste legen jeg har hatt et totalt positivt inntrykk av. Savner å ha Sharma som min fastlege

Fantastisk fastlege

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Har gått mange år med smerter, og fastlege som ikke har hørt på meg. Dr Hagen hører på pasienter og sendte meg fort på undersøkelser frem til vi fant min diagnose. Den beste legen jeg har hatt!

Går til Dr Hagen føler jeg blir tatt vare på.

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

jeg går til Dr Hagen,jeg får den hjelpen jeg trenger,hun følger opp, og jeg får svar på det jeg lurer på. Tar seg god tid når du er på legekontoret.Hva som kan bli bedre er ventetiden.

Følger ikke opp!

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Dr. Hagen er alltid forsinket med mer enn 30. miutter, gir ikke tilbakemeldinger eller følger opp. Rett og slett utrolig skuffet over innsatsen hun legger ned, for det er ikke mye.