Straume Legesenter AS

Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Straume Legesenter AS

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Ole-Petter Drønen Skrevet

Drønen er definitivt den beste legen. Undersøker grundig, og sender videre til spesialist hvis nødvendig. Bryr seg virkelig om meg som pasient. Anbefales!!

Flink lege

Lege: Anja Cathrin Mørch-Rasmussen Skrevet

Veldig hyggelig lege. Hadde det litt travelt men det har jo de fleste leger. Hun var flink å lytte og jeg følte hun ville finne løsning på problemer.

Første legetime

Lege: Anja Cathrin Mørch-Rasmussen Skrevet

Første time ble avlyst, dette fikk jeg imidlertid ikke beskjed om før jeg møtte opp. De beklagde og sa at de ikke hadde nummeret mitt (ny pasient) - det hadde tatt de 2 sek. å søke meg opp på internett.
Jeg måtte ta fri fra jobb for å nå timen. Arbeider ikke i kommunen, så brukte ca. 3 timer på "ingen ting".

Første gang jeg møter legen. Navnet mitt blir ropt opp, personen presentere seg ikke, men forstår at det er legen da jeg blir vist inn på kontoret. Konsultasjonen var grei nok, men føltes noe "rutine preget".

Utrivelig

Lege: Anja Cathrin Mørch-Rasmussen Skrevet

For det første så tar det en evighet å komme igjennom på tlf.. Jeg var nr 1 i køen i over en halvtime!! Anja virker uengasjert og lite interessert i hvorfor jeg er der.

Veldig fornøyd

Lege: Ingrid Keilegavlen Rebnord Skrevet

En imøtekommende, blid og forståelsesfull lege. Bryr seg virkelig om pasientene sine. Selv om det er travelt, tar hun seg alltid tid. Er rask med å henvise videre dersom det er nødvendig.