Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Slettebakken Legesenter

Imøtekommende og trygg

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

En lege med humor og en dagligtale som er lett å forstå. Han lytter og ser deg som pasient, og lar deg føre samtalen. Han kommer med gode innspill og er rettet mot deg og ikke pc'en. Trygg og god i undersøkelser. Anbefales på det varmeste :)

Anbefales - Svært fornøyd

Lege: Roger Veiby Skrevet

Vi må dessverre bytte fastlege på grunn av flytting. Må nok lete lenge for å finne like dyktig lege som Veiby. Opplevde å bli tatt på alvor, henvisning til spesialhelsetjenester var uproblematisk, og imøtekommende slik en lege skal være. Kan ikke forstå de mindre gode vurderingene her inne, viktig å huske at man går til legen for å bli frisk ikke for å få en ny venn. Og Veiby får full pott på alle vesentlige punkter. Strålende fornøyd!

Trygg og tilstedeværende

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Meget dyktig. Trygg, tilstedeværende og god humor. Han forklarte godt med et språk jeg kunne forstå, og vi kom fram til en løsning sammen.

Dyktig og engasjert lege

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Jeg synes at han bruker god tid på pasientene, er profesjonelt, bryr seg og behandlingen er effektivt.

En lege som ser deg.

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Nøye og sitter tydeligvis på mye kunnskap. Endelig en lege som ser på deg når du kommer inn på kontoret og faktisk hører hva du har å si. Etter flere års erfaring med leger som ser mer ned i skjermen enn på deg, så var dette et legebesøk som er slik som det bær være. Synes jeg i hvertfall .