Ytrebygda Legekontor DA

Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Ytrebygda Legekontor DA

Gullstandarden!

Lege: Jan Askeland Skrevet

Jeg ante ikke hvor fantastisk en fastlege kunne være får jeg møtte Askeland. Jeg har tidligere trodd at jeg hadde ok fastlege, men etter å ha funnet Askeland, har jeg skjønt at de ikke er i nærheten. Askeland tar alltid tid til å høre på deg og er interessert i deg. Han er også åpenbart veldig kunnskapsrik, langt over de fleste andre leger. Han gjør også alle deler av jobben særdeles bra. Han sjekker meldinger, og kommer raskt tilbake til deg, han ringer deg gjerne for å følge opp, og du føler at du får den beste behandlingen mulig.

Jeg skulle ønske at nye leger kan lære av ham.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Hildegunn Woods Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med min fastlege. Jeg har full tiltro til henne.
En person med godt humør, blid og hyggelig.

Trygg og faglig dyktig

Lege: Hildegunn Woods Skrevet

Fastlegen min er faglig dyktig. Vi ser forståelse og empati når jeg kommer dit. Hun er flink å gi råd og veiledning. Jeg føler meg veldig trygg og ivaretatt hos henne. Hun svarer raskt på tilbakemeldinger og det er kort ventetid på å få en konsultasjon.

Veldig kunnskapsrik og utrolig dyktig lege

Lege: Niels Saaby Hansen Skrevet

Lytter og har pasienten i fokus, utreder problematikken grundige, går gjennom medisinbruk og tar bort mye unødvendig medisin, trygg og tålmodig lege som tar den tiden du som pasient trenger. Følger deg opp som mange andre leger ikke tar seg tiden eller bryet med og gjøre. Gjør grundige undersøkelser og tar heller en blodprøve for mye en for lite... nøler ikke med og henvise til spesialist om det er nødvendig. Han tar deg med som rådgiver og aktør i egen behandlingen og hører din mening om sin konklusjon om nødvendig tiltak og videre behandling... han er en unik lege og genuint opptatt av den enkelte pasient får den tiden det er behov for... utrolig heldig som har han som fastlege..

Eksepsjonell

Lege: Jan Askeland Skrevet

Vi ble anbefalt Askeland, og familien sto på venteliste lenge. Vel verdt ventingen. Askeland er eksepsjonell på alle måter. Jeg skulle ønske andre legekontorer kunne lære av ham.
- Tar seg god til til hver pasient, selv om det er et sammensatt sykdomsbilde.
- Viser personlig interesse for hver pasient.
- Veldig kunnskapsrik og nøyaktig
- God oppfølging med oppringing, og inkalling.
- Svarer på meldinger.

Dette må være male for hva 5 stjerner skal være.