Ytrebygda Legekontor DA

Siste vurderinger av behandlere ved Ytrebygda Legekontor DA

Lytter - vurderer handlet

Lege: Niels Saaby Hansen Skrevet

Meget godt fornøyd.
Min fastlege gjennom mange år. Tilgjengelig - lyttende og handlekraftig. Ikke redd for å henvise videre til spesialist dersom han mengde det er behov foe det.

Trygg og god fastlege

Lege: Niels Saaby Hansen Skrevet

Hver gang jeg har vært hos Saaby Hansen har jeg gått derfra med en følelse av å bli ivaretatt på beste måte. Han «ser» pasienten, viser empati og forståelse, skal til bunns i sykdomsbildet, og iverksetter tiltak for å få pasienten frisk. Han er snill og omtenksom, tar seg tid, lytter, og virker faglig svært dyktig. Han får min beste anbefaling.

Favorittlegen

Lege: Hildegunn Woods Skrevet

Som kroniker og ulykkesfugl med til dels sjeldne sykdommerhar jeg blitt godt kjent med legene mine. Av de 7 legene jeg har hatt med å gjøre er hun den beste. Eneste negative er at det tar lang tid å få plass på lista, jeg ventet 2 år.

Dette er en god lege som vet hva hun driver med, og som vet hvor hun skal sende deg om du trenger spesialist. Kan ikke huske at jeg noen gang har gått der ifra uten hjelpen jeg trengte.

Hun kan nok om data til å gi pasienten oppmerksomhet framfor datamaskinen. Mulig å få kontakt via e-konsultasjon.

Fantastisk rett og slett

Lege: Hildegunn Woods Skrevet

Helt fantastisk kunnskapsrik og trygg fastlege. Hun lytter og får deg til å føle deg trygg. Anbefales på det varmeste:-)

Fantastisk lege

Lege: Jan Askeland Skrevet

En fantastisk lege som kan og gjør jobben sin. Jan har godt humør og god humor. Veldig glad og stolt av å ha en så dyktig lege.