Arna Legekontor DA

Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved Arna Legekontor DA

Super flink og bryr seg om folk

Lege: Toofan Barhag Skrevet

Han er super flink. Er takknemlig for å ha han som min lege. Han hentet meg inn hver gang jeg ble deppa eller på vei til å møte veggen.

Rydder alltid plass om det er viktig

Lege: Carl Edvard Lølandsmo Skrevet

Seriøs og effektiv. Er det noe med barna, rydder han plass. En utmerket og fornuftig lege som kan anbefales på det sterkeste.

Vikaren som forandret mye

Lege: Toofan Barhag Skrevet

Vikaren som nå er for Barhag er litt mer vanskelig å kommunisere med. Følger opp pasientene på en helt annen måte og må gjerne komme tilbake med spørsmål om hva som skjer sendte han deg videre eller ikke. Hyggelig og grei men virker litt ubestemmelig i noen saker.

Fantastisk lege

Lege: Solveig Bolstad Skrevet

Empatisk, kunnskapsrik og forståelsesfull lege, som tar deg seriøst og man føler seg aldri til bry. Har hatt henne som lege omtrent hele livet, og det føles trygt uansett hva man kommer inn på legekontoret for. Hun er grundig, og nøler ikke med å henvise til spesialist om hun tror det er grunn til det. Lett å snakke med, tar seg tid selvom det kanskje er travelt og ser deg som menneske. Flere i familien har henne som fastlege, og de skryter henne også opp i skyene. Ofte litt ventetid, men det gjør ingen verdens ting da hun heller bruker litt ekstra tid på pasientene sine for å gi de best mulig behandling - inkludert meg.

Fantastisk lege.

Lege: Solveig Bolstad Skrevet

Hatt Bolstad i flere år. Utrolig flink lege med masse kunnskap. Svarer hurtig på konsultasjoner og tar deg seriøst.